دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نگرش ایرانیان به کار و صنعت (از طریق شعر طنز)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نگرش ایرانیان به کار و صنعت (از طریق شعر طنز)

در کتاب نگرش ایرانیان به کار و صنعت (از طریق شعر طنز) تلاش شده تا با استفاده از شعر طنز، نگرش ایرانیان به کار و صنعت بررسی شود. نگارنده عقیده دارد که شعر از جایگاه منزوی و خاص قدیمی حوزه اشراف، به در آمده و به حرف و سخن مردم عادی نزدیک شده است و شعرای طنزپرداز، نظریه طنز امروزی را گردآوری کرده و بار نقد اجتماعی را بر دوش گرفته‌اند.

پژوهشگر این اثر، با بیان دیدگاه اندیشمندانی چون: «رابرتسون»، «گیندنز»، «کاستلز» و «وبر» به پیامدهای ناشی از تغییرات در مذهب پرداخته و به مدد نظرهای آنان، موانع و گسست‌های فرهنگی - تاریخی صنعت در ایران را تببین کرده‌ است.

کلمات کلیدی: نگرش ایرانیان به کار و صنعت، نقد اجتماعی، صنعت ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.