دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش نمایندگی هاست cPanel

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش نمایندگی هاست cPanel

سی پنل یک کنترل پنل فضای میزبانی است که افراد مختلف با استفاده از آن می توانند منابع فضای میزبانی خود را کنترل کرده و از آن استفاده کنند. حالا اگر شما هم خواسته باشید هاست سی پنل بفروشید یکی از بهترین راه هایی که پیش رو دارید خریداری یک پلن نمایندگیِ cPanel است که در نهایت به شما یک پنل WHM تحویل داده می شود. شما با وارد شدن به WHM می توانید برای مشتری های خود حساب سی پنل بسازید و در نهایت تمامی امکانات مورد نظر را در اختیار داشته باشید.

کتابی که پیش رو دارید مقدمه ای برای آموزش نحوۀ استفاده از حساب نمایندگی یا رسلر سی پنل است. شاید خواسته باشید شما هم وارد دنیای فروش هاست شوید که در این صورت نیاز به دانش اولیه دارید. این کتاب در کنار دانش اولیه مباحث متوسطه را هم به شما آموزش خواهد داد. علاوه بر آن شما را با WHM هم آشنا خواهد کرد. اینکه WHM چیست و چطور باید وارد آن شوید و از آن استفاده کنید، تماماً مباحثی است که در این کتاب به شما به صورت تصویری آموزش داده شده است.

شما با این کتاب ظرف یک روز زمان می توانید اقدام به راه اندازی نمایندگیِ خود کنید. در کنار whm تعریفی هم از WHMcs هم خدمت شما ارائه شده است که کار حسابداری و مدیریت مشتری را ساده تر از هر زمان دیگر بتوانید انجام دهید. بدون اینکه خودتان را درگیر مسائل فنی کنید. شما فقط باید روی جذب مشتری برای خود تمرکز کنید. با نمایندگی سی پنل اصلاً مسائل فنی شما را درگیر خود نخواهند کرد. به سادگی قادرید کسب و کار خود را در محیط اینترنت شروع کنید.

اگر به مبحث نمایندگی هاست سی پنل و طراحی سایت برای کسب درآمد علاقه مند هستید، دانلود این کتاب را از دست ندهید.

کلمات کلیدی: آموزش کار با پنل نمایندگی هاست WHM، آموزش cPanel، نمایندگی هاست cPanel، هاستینگ، کنترل پنل آنلاین cPanel، کنترل پنل فضای میزبانی وب، آموزش سی پنل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.