دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب در مهندسی نیازمندی ها متفاوت باشید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب در مهندسی نیازمندی ها متفاوت باشید

راهنمای علمی و کاربردی برای افزایش مهارتهای کلیدی یک مهندس نیازمندیها

یکی از مهارت های کلیدی یک مهندس نیازمندی ها، گوش دادن موثر است. مارک تواین نویسنده مشهور آمریکایی جمله معروفی دارد که می گوید اگر قرار بود دو برابر گوش دادنمان حرف بزنیم، می بایست به‌جای دو گوش و یک‌زبان، دو زبان و یک گوش می داشتیم. شاید برایتان عجیب باشد ولی یک راهکار کلیدی برای ارتباطات بهتر و قوی تر، گوش دادن فعال و مؤثر است.

واقعیت این است که اکثر مردم آن‌قدر تمایل به حرف زدن دارند که گوش دادن را فراموش کرده اند. گوش دادن مؤثر کمک می کند بفهمید دقیقاً طرف مقابل چه می خواهد و به‌این‌ترتیب می توانید بهتر به او کمک کنید. حتی در برخی مواقع گوش ندادن دقیق و نفهمیدن موضوع خسارات زیادی را به بار می آورد، موجب دوباره کاری می شود، درصورتی‌که یک مهندس نیازمندی ها با گوش دادن فعال می تواند ذینفعان(مشتریان) را تشویق کند تا به‌صورت دقیق و اصولی هم وضعیت موجود و هم وضعیت مطلوب را بیان نمایند.

کلمات کلیدی: مهارت های مهندسی، مهارت های یک مهندس، برقراری ارتباط، مدل سازی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.