دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دیاکو - جلد ۲

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دیاکو - جلد ۲

نویسنده و تصویرگر: رشاد نوری، بامداد نوروزی

دیاکو وازراکا، یکی از ابرقهرمانان نوری کامیکز است.

او در کودکی به بیماری خطرناکی دچار شد، بدن او به شدت ضعیف شده بود، توانایی راه رفتن نداشت، و وضعیت بیماری روز به روز وخیم تر می شد. پدر و مادر(دارنیس و ایرانا ) دیاکو، نزدیک به 4 سال برای درمان بیماری او تلاش کردند، در آزمایشگاه شخصی که در زیر کلبه آنها قرار داشت. درست در زمانی که راه پیشرفت آزمایشات آنها بسته شده بود، بیماری دیاکو به اوج خودش رسید و پدر و مادرش مجبور شدند با احتمال موفقیت پایینی که داشتند، آزمایش را روی دیاکو اجرا کنند.

قدرت: ” پروژه  د ” نام آزمایشی بود که والدین دیاکو انجام دادند. این آزمایش علاوه بر درمان بیماری، باعث تبدیل شدن دیاکو به ابر انسان شد.
یک منبع بی پایان انرژی در بدن دیاکو آزاد شد. انرژی باعث شد که او قابلیت های زیادی پیدا کند مانند:

آرامش درونی بسیار زیاد. تمرکز فوق العاده قوی. هماهنگی دقیق بین ذهن و حرکات بدن. خستگی ناپذیر بودن. حس نکردن درد. بازگرداندن نیرویی که به او وارد می شود.

توانایی: دیاکو در باشگاه ورزشی خود زندگی میکند، و در آنجا به ورزش بوکس و مویتای می پردازد.

همچنین مهارت زیادی در تیراندازی دارد

کلمات کلیدی: دانلود کتاب دیاکو وازراکا، دانلود داستان هیجان انگیز، دانلود داستان دیاکو، کمیک دیاکو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.