دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سیزده صندلی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سیزده صندلی

کتاب سیزده صندلی اثر دیو شلتون، مجموعه‌ای از سیزده قصه‌ی وحشتناک و هیجان‌‌انگیز دربا‌ره‌ی ارواح است که مو را بر تن‌تان سیخ خواهد کرد.

پسر نوجوانی پس از ورود به خانه‌ای مرموز با 13 صندلی که یکی از آن‌ها خالی است روبرو می‌شود؛ تمام افرادی که روی صندلی‌ها نشسته‌اند ارواحی هستند که هر یک داستانی دارند.

رمان سیزده صندلی دربردارندۀ 13 داستان در مورد ارواحی است که در یک خانۀ متروک دور هم جمع شده‌اند. آنان با هم صحبت می‌کنند و می‌خندند و برای یکدیگر داستان تعریف می‌کنند. برخی به تعریف داستان‌های خودشان می‌پردازند و برخی دیگر نیز داستان‌هایی که شنیده‌اند را بازگو می‌کنند. هر یک از روح‌های قصه‌گو پس از تعریف داستان‌های خود از صحنه خارج می‌شوند و در پایان تنها مخاطب و راوی باقی می‌مانند، آن هم در یک خانۀ ترسناک و متروکه. اکنون نوبت پسرک نوجوان است که داستانی وحشتناک تعریف کند و آن 12 نفر را از ترس به لرزه بیندازد. آیا او موفق به این کار می‌شود؟

در بخشی از کتاب سیزده صندلی می‌خوانیم:

البته که باورم نشد. می‌دونستم که روح‌ها وجود خارجی ندارن. با خودم فکر کردم حتماً داره شوخی می‌کنه، برای همین توجهی نکردم. اما خب، به نظرم یه جورایی توجه کردم دیگه، نه؟ چون یادمه. هروقتم از این خونه رد می‌شدم بهش فکر می‌کردم. نه اینکه از قصد، متوجهین که؛ چندجایی می‌رفتم که مسیرش از همین راه می‌گذشت. البته کم و بیش. خیلی اتفاقی، همین‌طور که از کنارش رد می‌شدم نگاهی بهش می‌انداختم و با خودم فکر می‌کردم: خب، این خونه اصلاً شبیه خونه‌های ارواح نیست، حداقل نه زیاد؛ نه مثل خونه‌هایی که تو فیلم‌ها و تلویزیون نشون می‌دن. فقط شبیه یه خونه‌ی معمولی بود. اوه، تازه آنتن تلویزیون هم داشت که برای یه خونه‌ی ارواح زیاد منطقی به نظر نمی‌اومد، نه؟ هیچ‌کس فکر نمی‌کنه روح‌ها دور هم بشینن و تلویزیون نگاه کنن.

کلمات کلیدی: داستان و رمان فانتزی، مجموعه داستان، Dave Shelton، داستان و رمان ترسناک، داستان کوتاه، مجموعه ادبیات وحشت، دانلود داستان ترسناک، داستان ترسناک، داستان های های ترسناک برای نوجوانان، داستان برای نوجوانان، دانلود مجموعه داستان، دانلود داستان فانتزی، ادبیات فانتزی، داستان های تخیلی، کتاب 13 صندلی، ادبیات وحشت، داستان ارواح، کتاب داستانهای ارواح، کتاب داستان ارواح، کتاب داستان های ارواح، دیو شلتن، Thirteen chairs، کتاب داستان برای نوجوانان، داستان نوجوان، دانلود کتاب نوجوانان، داستان فانتزی نوجوانان، داستان تخیلی، دانلود داستان خارجی، دانلود کتاب داستان کودک و نوجوان، دانلود داستان هیجان انگیز، دانلود داستان تخیلی، داستان فانتزی، داستان ترجمه شده، دانلود داستان ترجمه شده، مجموعه داستان کوتاه،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.