دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 20 نباید راه اندازی کسب و کار اینترنتی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 20 نباید راه اندازی کسب و کار اینترنتی

چرا اغلب افراد در کسب و کار اینترنتی شکست می خورند؟
در این کتاب در مورد دلایل شکست افراد در کسب و کارهای اینترنتی صحبت می کنیم. شاید هیچکدام از این حرف ها را در جای دیگری نشنیده و ندیده باشید. شاید چیزهایی نباشند که بخواهید بشنوید.اما حقیقت دارد و ما خودمان آنها را تجربه کرده ایم. ببینید کدامیک از این ۲۰ دلیل جلوی موفقیت شما را در کسب و کار اینترنتی می گیرد.
ما در آکادمی رشد هم افرادی را دیده ایم که کسب و کار موفقی راه اندازی کرده اند و هم دوستانی که در کسب و کار اینترنتی خود شکست خورده اند و این موضوع ما را بشدت ناراحت می کند.
تمام تلاش و هدف من و تیم آکادمی رشد اینست که تفاوت مثیت و معنی داری در زندگی شما ایجاد کنیم. من وقت خود را به این کار اختصاص داده ام و هدف من موفقیت شماست. من می خواهم شما موفق شوید و به هر چیزی که می خواهید برسید. اما هر موقع که می بینم کسی شکست می خورد و از پتانسیل های بی نظیر کسب و کار اینترنتی بی نصیب می ماند، ناراحت می شوم.
چون ما چیزی جز موفقیت شما نمی خواهیم. به همین دلیل است که کلی مطالب کاربردی و رایگان را می توانید در سایت آکادمی رشد ببینید. به همین دلیل است که دوره های آکادمی رشد را طراحی و تولید می کنیم یا به شما پیشنهاد می کنم چه کارهایی بکنید و چه کتاب هایی را مطالعه کنید. چون می خواهیم موفقیت شما را ببینیم.

کلمات کلیدی: کارآفرینی، کارآفرینان موفقکسب و کار اینترنتی، موفقیت در کسب و کار اینترنتی، کسب درآمد از اینترنت، موفقیت در کسب کار، راز موفقیت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.