دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تلگرام و پرواز خیانت

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تلگرام و پرواز خیانت

مقاله ای کوتاه درباره ی امکانات جدید ارتباطی مثل تلگرام و دیگر رسانه های اینترنتی که گاها و ناخواسته باعث خیانت در زندگی مشترک افراد میشه و شرایط رو برای خروج از حد و مرزهای تعیین شده بین دونفر سهل و آسان کرده.

باید به این موضوع فکر کرده باشی که اگه موبایل و اینترنت رو از زندگی حذف کنیم, خیلی از استرس ها و اضطراب هایی که در طی روز داریم از بین میرن و احساس سبکی و راحتی خوبی رو تجربه میکنیم.
اما بلافاصله این فکر محو و ناپدید میشه, چون اصلا نمیشه باور کرد که حتی چند ساعت بدون موبایل هم میشه زندگی کرد.
انسان بدون گوشی همراه با خودش بیگانه میشه و تمرکزشو از دست میده. بدون موبایل فکر میکنه که چیزی کمه. ی چیزه مهم و حیاتی کمه. انقدر مهمه که آدم احساس سردرگمی و فشار زیادی رو تجربه می کنه.

کلمات کلیدی: آموزش تلگرام، شبکه های اجتماعی، روابط در تلگرام، خیانت در تلگرام، برقراری ارتباط در تلگرام، روابط اجتماعی در اینترنت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.