دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب الفبای دوستی یعنی ابراز عشق و محبت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب الفبای دوستی یعنی ابراز عشق و محبت

چگونه الفبای دوستی باعث مهارت یافتن در امر دوستی و صمیمیت می‌شود؟

آیا تاکنون باعث تعجب تو شده است که چگونه عده‌ای از مردم قادر هستند دیگران را به خود جذب کنند و از آنان محبت ببینند و تعریف و تمجید بشوند؟ بعضی‌ها حتی با ظاهری متوسط مانند آهنربا دیگران را به سوی خود می‌کشند. به عنوان مثال، اعضای یک هیأت اجرایی امور تجاری که به نظر می‌رسد در کار خود موفق نیستند، گاهی اوقات در محاصره‌ی دوستانی وفادار قرار می‌گیرند.

چنین افرادی ممکن است ثروتمند یا فقیر باشند. امکان دارد دارای تحصیلات عالی و هوش و ذکاوت فراوان باشند یا نباشند. اما خمیره و شخصیت این افراد به گونه‌ای است که سبب می‌شود دیگران به دیده‌ی تحسین و احترام به آنان بنگرند و دلیل آن دانستن الفبای دوستی است.

حرفه‌ی من در نقش مشاور این موقعیت و فرصت را برایم به وجود آورده است که از طریق روزنه‌ای غیر معمول با انسانها ارتباط برقرار کنم. تاکنون با هزاران نفر درباره‌ی نزدیکترین ارتباطاتشان صحبت کرده‌ام و با مشاهده‌ی آنان و گوش سپردن به سخنانشان به راز موفقیت آنان پی‌برده‌ام. هدف از نگارش این کتاب این است که این رموز را بر تو هم آشکار کنم.

کلمات کلیدی: راهنمای برقراری ارتباط با دیگران، آموزش ابراز عشق، عشق و دوستی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.