دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی 5 زبان عشق؛ رازهایی برای داشتن عشقی مستحکم

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی 5 زبان عشق؛ رازهایی برای داشتن عشقی مستحکم

کتاب صوتی 5 زبان عشق؛ رازهایی برای داشتن عشقی مستحکم اثر گری چاپمن، کتابی در مورد بیان و شنیدن عشق است، آن هم شفاف، بدون هیچ ترفند یا روانکاوی، فقط به شما می‌آموزد با زبان به همسر خود، به او ابراز عشق کنید.

تاکنون بیش از 10 میلیون جلد از کتاب 5 زبان عشق (The five love languages) به فروش رفته و رابطه‌های بی‌شماری را دگرگون کرده است. ایده‌های ساده‌ی موجود در این کتاب که کاملاً واضح و با شوخ‌طبعی بیان‌شده‌اند، آن را جذاب و کاربردی کرده است. داستان‌های واقعی این کتاب برای شما الهام‌بخش خواهند بود و روش حس مشترک استفاده‌شده در این کتاب شما را برای بکار بردن ایده‌ها ترغیب خواهد کرد.

گَری چاپمن (Gary Chapman)، نویسنده، سخنران و مشاوری است که علاقه‌ی زیادی به مردم و کمک به آن‌ها برای ایجاد روابط مستحکم دارد. او نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های پرفروش «5 زبان عشق»  و مدیر موسسه‌ی «مشاوره ازدواج و خانواده» است. گری در اقصی نقاط جهان سمینارهایی برگزار می‌کند و برنامه‌های رادیویی او از بیش از 400 ایستگاه رادیویی پخش می‌شود.

کتاب «5 زبان عشق» به همان میزان که روشنگری می‌کند، کاربردی و عملی هم هست. ویرایش جدید این کتاب، که برای پاسخگویی به پیچیدگی‌های روابط امروزی بروز رسانی شده است، حقایقی ذاتی را آشکار می‌کند و مهارت‌های کاربردی و مرتبط را به شیوه‌ای مفید معرفی می‌کند.

کلمات کلیدی: روانشناسی عشق، آموزش ابراز عشق، موفقیت در زندگی زناشویی، همسر داری، کتاب ازدواج موفق، کتاب صوتی 5 زبان عشق، The five love languages، Gary Chapman، ازدواج، عشق، عشق در زندگی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.