دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه با انجام کاری که عاشقش هستیم ثروتمند شویم؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه با انجام کاری که عاشقش هستیم ثروتمند شویم؟

راز یک میلیون دلاری من، یک سیستم کارآفرینیه که به هر فردی، در هر نقطه ای از دنیا این امکان رو میده که صرفا با یک لپ تاپ، بتونه در کوتاه ترین زمان ممکن یک امپراطوری کسب و کار اینترنتی سودآور رو برای خودش ایجاد بکنه.

این فرصت برای شما وجود داره که صرفا با ارایه ی مطالب آموزشی، یک کسب و کار میلیون دلاری رو برای خودت شکل بدی. قراره که در ادامه یاد بگیری که چگونه می تونی موضوعی که بهش علاقه داری رو انتخاب کنی، یک محصول آموزشی- دانلودی در این زمینه تولید کنی و به درآمدهایی میلیونی و میلیاردی رو به زندگی خودت جذب کنی.

نکته ی جالب اینه که اصلا مهم نیست که در این زمینه تجربه ی قبلی داری یا نه... اصلا مهم نیست که قبلا کسب و کاری رو برای خودت راه اندازی کردی یا نه... تنها چیزی که خیلی مهمه اینه که آیا به یک آینده ی مالی خوب فکر می کنی؟ آیا آینده ی مالیت واست مهمه؟ آیا به آینده ی شغلیت فکر میکنی؟

اگر پاسخت مثبته و به استقلال مالی فکر میکنی، این کتاب دقیقا مناسب شماست و می تونه زندگیت رو متحول کنه دوست من.

قراره که تو دوست خوبم با سیستمی آشنا بشی که از یک رویا برای کسب ثروت شروع شد. جرقه ای که زمانی در ذهن من زده شد که از زندگی خودم خسته شده بودم... به دنبال کسب ثروت و خلق اهداف و آرزوهام بودم ولی هیچ ایده ای نداشتم که چه کاری باید انجام بدم...

کلمات کلیدی: روش های کسب درآمد، میلیادر شدن، ایجاد درآمد، اصول افزایش درآمد، کسب درآمد سریع، راه های پولدار شدن، ثروتمند شدن، کسب و کار موفق،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.