دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی سپاه گمشده کمبوجیه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی سپاه گمشده کمبوجیه

کتاب سپاه گمشده کمبوجیه نوشته‌ی محمدامین پورحسینقلی، برنامه شماره پنجاه و هفتم کانون فرهنگی چوک است که داستانی ماوراء الطبیعه را روایت می‌کند.

در بخشی از کتاب سپاه گمشده کمبوجیه می‌شنویم:

خوشبختانه آن بحث داغ، چندان طولانی نشد و یک برنامه‌ی بازدید شبانه از ساحل سابقا زیبای نیل، که حالا انبوهی از زباله و بی توجهی خرابش کرده بود، ما را به شب‌های نیل مهمان کرد. روز سوم که کار گاه به پایان رسید، یک برنامه‌ی فشردهی دیگر هم برایمان گذاشتند و توانستیم مختصری اهرام را از نزدیک ببینیم. آن هم برابر بیابانی پر از سر گین اسب و شتر و خالی از توریست‌ها و مسافرانی که بعد از انقلاب مصر و ناآرامی‌هایش، دیگر رغبتی به آن سرزمین نشان نمی‌دادند. هنوز دو روز از ویزای من باقی مانده بود و به پیشنهاد جولیو تصمیم گرفتیم یک روز را به گشت و گذار در جیزه و ممفیس بگذرانیم. شب روز چهارم را در یک هتل نسبتا قابل قبول در ممفیس گذرانیدم و روز پنجم مان هنوز خالی بود. می‌توانستیم در همان ممفیس بمانیم یا برگردیم قاهره که جولیو آن پیشنهاد را داد. معلوم بود که قبلش مثل یک محقق، همه چیز را سبک سنگین کرده بود.

کلمات کلیدی: دانلود رایگان کتاب صوتی، داستان صوتی، کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، داستان صوتی، کتاب گویا، داستان کوتاه، داستان ایرانی، دانلود داستان کوتاه، داستان فارسی، دانلود داستان ایرانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.