دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نقش سازمان های بین المللی غیر دولتی در جهانی شدن اقدامات بشر دوستانه

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نقش سازمان های بین المللی غیر دولتی در جهانی شدن اقدامات بشر دوستانه

انسان موجودی اجتماعی است و در اجتماعی که زندگی میکند باید تابع قوانین و مقررات حاکم باشد، این نظام از اجزاء و اجتماع های مختلفی تشکیل شده است. با توجه به این قوانین موضوعه روابط بین مردم تنظیم می شود. حال اگر همین اجتماع را در ابعاد بزرگ تر در نظر بگیریم، نظام بین المللی تشکیل م یشود که در این نظام که اجزاء و جوامع (دولت ها) مختلف شکل گرفته است و هر یک از جوامع دارای منافعی هستند که به خودی خود در عرص هی بین المللی به دنبال به کرسی نشاندن حرف خود برای تأمین منافع مدنظر
خود هستند. همین مسئله باعث نوعی هرج و مرج طلبی، جنگ ها، نقض مکرر حقوق بشر و مخاصمات بین المللی می شود که این امور همه به دول و حکومت ها برمی گردد. با توجه به این تفسیر در این بین افرادی هستند که با توجه به وجود هرج و مرج در نظم بین المللی سعی در پیشبرد صلح جهانی دارند.

با این تفسیر افراد بشر برای این که زودتر به هدف خود یعنی پیشبرد صلح جهانی برسند و حرکت هدفمند داشته باشند، باید با یک سازماندهی منسجم حرکت کنند تا در قالب سازمان های غیر دولتی بین المللی این هدف و فعالیت ها را به پیش ببرند که علی الخصوص پس از جنگ جهانی دوم و به نوعی پایان جنگ سرد، فعالیت این نوع سازمانهای بین المللی به اوج خود رسید و فعالی تهای صلیب سرخ و هلال احمر از همه چشمگیر و فراگیرتر بوده است.

کلمات کلیدی: جهانی شدن، اقدامات بشر دوستانه، لیبرالیسم، هلال احمر، صلیب سرخ، سازمان های بین المللی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.