دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب زن در اسلام

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب زن در اسلام

امروزه بسیاری از روشنفکران درباره ی دین از بحران شدیدی رنج میبرند.
آیا دین یکی از واقعیت های زندگی است؟ اگر در گذشته چنین بوده است، آیا امروزه هم، در حالی که علم چهره ی زندگی را تغییر داده و دیگر در زمین جایی برای چیزی جز علم و حقایق علمی وجود ندارد، دین همان جایگاه قبلی را حفظ کرده است یا خیر؟ به طور کلی آیا دین یک نیاز بشری است یا یک مسأله ی شخصی که هرکس بخواهد دیندار باشد و هرکس بخواهد بی دین بماند و آن دو باهم مساوی باشند؟ آنها همچنین درباره ی اسلام در بحران شدیدی به سر میبرند.

امروزه در شرق غوغای بزرگی به نام حقوق زن و درخواست ایجاد برابری کامل میان زن و مرد برپا شده است!

زنان به سوی سرنوشت محتومشان به پیش رفتند، خود را در اختیار مردان قرار دادند، در کارخانهه ا و شرکت های تجاری به کار و فعالیت مشغول شدند و نیازهایشان را به شیوه های مختلف تأمین کردند. اما قضیه و مسأله ی زن شدت بیشتری یافت. کارفرماها از نیاز زنان به کارکردن سوء استفاده کردند و همچنان به رفتار ظالمانه با آنان (با وجود تضاد آن با عقل و وجدان انسانی) ادامه  دادند. به همین دلیل هنوز هم زنان در میزان کار مساوی با مردان حقوقی کمتر از آنان دریافت می کردند.

 

کلمات کلیدی: حقوق زنان، زن در اسلام، برابری زن و مرد، زن در اروپا، وضعیت اجتماعی زنان، زنان،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.