دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب در جستجوی حق انتخاب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب در جستجوی حق انتخاب

نویسندگان این کتاب: مهناز افخمی، آن آیزنبرگ، هاله وزیری

این کتاب راهنما با تشریک مساعی سازمان بین‌المللی آموزش و همکاری زنان و سازمان‌های شریک آن، انجمن دمکراتیک زنان مراکش (ADFM)، سازمان تأمین حقوق انسانی زنان، بائوباب (BAOBAB) در نیجریه و کمیته امور حقوقی زنان (WATC) در فلسطین تهیه شده است. هدف اصلی ما، بهره‌جویی از متخصصان سه قاره جهان به منظور تهیه یک کتاب راهنما بود که بتواند بینشی مشترک و منسجم پیرامون رهبری زنان، هماهنگ‌سازی عقاید مختلف و اهداف گوناگون آنان ارائه دهد. در جست و جوی حق انتخاب: آموزه های رهبری برای زنان معرف دیدگاه‌های شمار بسیاری از زنان و محصول همکاری و رایزنی سازمان‌های غیر دولتی، مدیران، کارمندان و همچنین محققان، رهبران سیاسی، حقوقدانان و متخصصان بیش از ۱۵ کشور جهان است.

درجست و جوی حق انتخاب یک کتاب راهنمای سرنمون است که برای استفاده در کارگاه های محلی در آفریقا، آسیا و خاورمیانه تنظیم و تهیه شده است. سرپرستان کارگاه‌های هر محل وظیفه سازگار کردن کتاب راهنما را با مقتضیات جامعه خود برعهده می گیرند. برای انجام این وظیفه آنان محتوای کتاب را با توجه به شرایط محل به محک آزمایش می گذارند و سناریوهای تازه قابل استفاده برای شرکت‌کنندگان در کارگاه را با محتوای کتاب می آمیزند. نسخه‌های نهایی کتاب‌های راهنمای رهبری که از لحاظ زبان/ اصطلاحات زبانی، فرهنگ و تم‌های مورد بحث متناسب با نیازها و مقتضیات فرهنگی هر کشورند، ابزار آموزشی مناسبی به شمار می‌روند و زنان می‌توانند به منظور گسترش و بهبود شیوه‌های رهبری از آنها استفاده کنند.

کلمات کلیدی: زنان، جایگاه زنان، آموزه های رهبری برای زنان، مشکلات زنان، آموزش به زنان، زن و اجتماع، سازمان تأمین حقوق انسانی زنان، رهبری زنان، اجتماعی، کتاب تحقیقاتی، فرهنگ، فرهنگ کشور ها، حجاب، حقوق زنان، جایگاه زن، زن در اسلام، زن، زن امروزی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.