دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دختران را بوسید: بوسه ای که اشک آنها را درآورد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دختران را بوسید: بوسه ای که اشک آنها را درآورد

این کتاب به زنان جوان و مسنی تقدیم می شود که می خواهند رویایی داشته باشند، اما فراموش کرده اند چگونه می توانند این کار را انجام دهند.  بوسه ها هرگز برای به گریه انداختن ما نیستند؛ مگر گریه ای که از روی شادی است. باشد که کلمات این کتاب رویاهای قلب شما را دوباره بیدار سازد و آن ها را قوت ببخشد.
دعای من این است که این حقایق را از آنِ خود بسازید و از هر خاطره ی تلخ، ترس یا کابوسی که بر شما سایه افکنده و میان شما و آن شادی وصف ناپذیر فاصله انداخته است، رهایی یابید. به سوی آغوش شاهزاده ی خود بدوید و وارد رویای خود شوید.

لیزا بیور در کتاب "دختران را بوسید؛ بوسه ای که اشک آنها را درآورد" با قوت خدا، به حساس ترین پرسش ها پاسخ می دهد. این پیامی است خطاب به زنانِ متعلق به همه ی گروه های سنی درباره ی منزلت زن و امید، زنانی که دیگر خواهان تجربه ی باخت و شکست نیستند. می توان هر آنچه را که در گذشته ای بسیار دور در درون شما بیدار شده است، دوباره به خواب فرو برد. شما می توانید بدون اعتنا به گذشته تان، در آزادی، قدرت و پاکی سلوک نمایید.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب روانشناسی، کتاب زنان، روانشناسی زنان، دانلود کتاب دختران را بوسید، روانشناسی موفقیت، رسیدن به موفقیت، زنان، حقوق زن، عشق در زنان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.