دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آسان ترین راه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آسان ترین راه

دستیابی به خواسته ها به روش بومیان هاوایی

وقتی بزرگ میشدم راز بزرگی را پنهان مینمودم. هر چند که میدانستم که چگونه باید به آنچه که میخواهم برسم ولی"باور" هم داشتم که برای دستیابی به آن باید به سختی کار کرد و هر چیزی بهایی دارد که اغلب بسیار هم سنگین میباشد.
بعدها در زندگی به هر آنچه که کسی میتواند به لحاظ مادی و احساسی بخواهد رسیدم: خانه ی نوساز، خودروهای آخرین مدل، پول کافی برای مسافرت و خرید هر آنچه که میخواستم، شوهری دوست داشتنی و دو کودک سالم و زیبا. ولی نه تنها احساس خوشبختی نمیکردم بلکه خیلی هم خشمگین بودم.
روزی همین خشم و نفرت را در فرزند بزرگم جاناتان مشاهده نمودم. دیدن آن ضربه ی سنگینی برایم بود. واقعاً مرا از خواب بیدار کرد و باعث شد که به خودم بگویم: "مابل، باید کاری در این مورد انجام بدهی. نمیتوانی این طور ادامه بدهی. این روند باید متوقف شود."

از همان لحظه جستجوی خود را آغاز کردم. اولین همایشی که در آن شرکت نمودم راجع به خشم بود. توسط دکتر بیل اجرا میشد و هنوز هم به خاطر آنچه که از او آموخته ام بسیار سپاسگزارم. بعدها یوگا و تجسم را از آنا فرا گرفتم و اینها موجب شدند که با قدرتی باورنکردنی، که در درون همه ی ما هست و به کمک آن میتوانیم هر چیزی را ایجاد یا به سوی خود جذب نماییم، دست پیدا کنم. بزرگترین تغییر هم وقتی در زندگیام اتفاق افتاد که دوستم میرتا یک کتاب متافیزیکی به من قرض داد. باور کردنی نبود! آن کتاب حقیقتاً مرا از خواب بیدار نمود...

کلمات کلیدی: دانلود کتاب موفقیت، چطور زندگی کنیم، رمز موفقیت، روانشناسی موفقیت، خودشناسی، هو اوپونو پونو، دانلود کتاب روانشناسی، دانلود کتاب ترجمه شده، mabel katz،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.