دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بوی شیر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بوی شیر

صادق کرمیار نویسنده و کارگردان ایرانی زاده ۱۳۳۸ در تهران می‌باشد. کرمیار مسئول ویژه نامه «اطلاعات جبهه» در مناطق جنگی در سال‌های ۶۵-۶۷ بود و از ۷۲-۷۵ مسئول صفحه ادبی «جوانه‌های اندیشه» روزنامه اطلاعات و همچنین معاون سردبیر نشریه سینمایی «مردم و سینما» وابسته به بنیاد سینمایی فارابی بوده‌است. او با نوشتن کتاب‌ها و کارگردانی سریال‌هایی همچون یک روز قبل شناخته می‌شود.

این کتاب داستان زنی تنها است که برای نجات فرزندش تن به خطرها می دهد و...

قسمتی از متن داستان:

ماهرخ رو به باد برگشت تا گلناز از سوز سرد صبح در امان باشد. کوهسنگی سوز سرما و بوی برف زود هنگام داشت. باد سحر سینه به صخره‌ها می‌سایید و از شکاف تیز کوه بالا می‌کشید و از پشت به ماهرخ هجوم می‌آورد. بچه هنوز در خواب بود و او گرمای نفسش را در میانه کمر حس می‌کرد. «ما...هر...خ»

صدای کشیده آقاجان بود که با باد می‌آمد. هنوز ستاره شمالی، کم فروغ زیر نور شیری صبح دیده می‌شد و تا ماهرخ سینه کوه را دور بزند و از پشت کوهسنگی خودش را به تپه تیز و مخروطی برساند، خورشید کامل بالا آمده و درست توی صورتش بود و آن وقت باید تا آن سوی دامنه سر به زیر پیش می‌رفت تا به تپه بعدی برسد و بتواند در سایه سرد تپه، خود را بالا بکشد.

کلمات کلیدی: داستان بلند، دانلود داستان، داستان، صادق کرمیار، بوی شیر، فیلمنامه، رمان، داستان اجتماعی، سختی های زندگی، جوانه‌های اندیشه، یک روز قبل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.