دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF الگوهای اعتماد در کسب و کار الکترونیکی؛ رویکرد تحلیلی - مقایسه ای

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی الگوهای اعتماد در کسب و کار الکترونیکی؛ رویکرد تحلیلی - مقایسه ای

این کتاب به موضوع داغ و بروز اعتماد الکترونیکی پرداخته است. در دهه­ های اخیر مدل­های مختلفی در زمینه اعتماد ­الکترونیکی مطرح شده که در این کتاب ده مدل از مدل­های اعتماد در تجارت الکترونیک، اعتماد در بانکداری الکترونیک و اعتماد در دولت الکترونیک مورد بررسی قرار گرفت، که بر اساس شواهد موجود در ادبیات اعتماد الکترونیکی، در بسیاری از تحقیقات انجام شده از این مدل­ها به عنوان مبنای پژوهش، استفاده شده است. با توجه به روند تکاملی مدل­های اعتماد الکترونیکی، مدل های مذکور بر اساس ابعاد اعتماد الکترونیکی مدل کیم و دیگران (2005)، با رویکرد تحلیلی مقایسه شده اند. 

 

فهرست مطالب
مقدمه
مطالعات کوفریس و همتون - سوسا
مطالعات یوسافزای، پالیستر و فوکسال
مطالعات کیم، کیم و شین
مطالعات وو و چن
مطالعات چن و بارنز
مطالعات کریتور، کرچر و ویدنبک
مطالعات والسوچ و لاندگرن
مطالعات اسرینیواسان
مطالعات یوسافزای و دیگران
مطالعات جونز و لئونارد
مطالعات انجام شده در حوزه اعتماد الکترونیکی
مقایسه مدلها
بحث و نتیجه - گیری

کلمات کلیدی: اعتماد در کسب و کار الکترونیکی، اعتماد الکترونیکی، کسب و کار الکترونیکی، مدل­های اعتماد در تجارت الکترونیک، اعتماد در بانکداری الکترونیک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.