دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب صفر تا صد فروش آنلاین

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صفر تا صد فروش آنلاین

آیا می دانید میزان فروش اینترنتی در ایران در سال گذشته فقط از طریق شبکه پست بیش از چهل میلیادر تومان بوده است؟

آیا آماده اید تا با هم از جزییات درآمد آنلاین با خبر شویم؟ اینکه چه کار باید بکنیم تا مالک بخشی از این درآمد که روز به روز بیشتر می شود باشیم؟

چه چیزی لازم داریم؟

چگونه کار را شروع کنیم؟

چقدر زمان نیاز داریم؟

با سرمایه کم هم می توان کاری کرد؟

همه را در این کتاب پیدا می کنید!

خیلی ساده است!

 

شانزده یا هفده ساله بودم که زندگیم با اینترنت گره خورد و از آن روز به بعد تقریبا درآمدی نداشته ام که اینترنت در آن نقش نداشته باشد!
در حال حاضر مشاور بازاریابی اینترنتی شرکت هایی همچون ایران خودرو، کوپنت (وابسته به گلرنگ)، آریا گستر (پرشین بلاگ)، باشگاه هواداران برج میلاد، وب سایت های خبری مختلف، خبرنامه های اینترنتی با موضوعات عمومی و اختصاصی و فروشگاه های اینترنتی مختلف هستم.

عادت نداشته ام که زیاد وارد جزییات شوم و سعی می کنم این عادتم را حفظ کنم!
شکست های زیادی را تجربه کردم که امروز از آن ها هم با افتخار به عنوان پله هایی برای موفقیتم یاد می کنم. هرچند هنوز راه طولانی تا موفقیت در پیش است.

امیدوارم توانسته باشم در این کتاب مطالبی را ذکر کنم که با استفاده از آن ها بتوانید به هدفی که دارید یعنی همان راه اندازی یک کسب و کار ساده و یا پیچیده اینترنتی و کسب درآمد از دنیای مجازی برسید.

کلمات کلیدی: بازاریابی، فروش آنلاین، بازاریابی اینترنتی، کسب و کار، درآمدزایی از اینترنت، فروشگاه ساز، فروش مجازی، بازایابی موثر، شغل پر درآمد، تجارت الکترونیک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.