دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه یک وب سایت رایگان بسازیم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه یک وب سایت رایگان بسازیم

در اینجا تلاش داریم با هم و گام به گام یک سایت نسبتا حرفه ای و کاملا رایگان بسازیم. اگر می خواهید سایتی با اطلاعات حساس و مهم داشته باشید توصیه من به شما استفاده از افراد خبره و نیز ارائه دهندگان حرفه ای وبسایت است که البته نتیجه کار به تجربه طراحان سایت و مقدار هزینه شما بستگی دارد. ولی اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید داشتن یک سایت را تجربه کنید و اطلاعات مهمی ندارید توصیه می شود ابتدا یک سایت رایگان راه اندازی کنید و مزه داشتن یک سایت و یا وبلاگ را با کنترل روی اجزای اون بچشید.

این کتاب ویرایش دوم بوده و نظرات خوانندگان نسخه اولیه در آن اعمال گردیده و با درخواست خوانندگان قسمتهای جدیدی به آن اضافه شده است. با انتقادات و پیشنهادات خود سطح کیفی این کتاب را در ویرایشهای بعدی بالا ببرید.

 

کلمات کلیدی: وب سایت رایگان، سایت رایگان، راه اندازی سایت رایگان، ساختن سایت رایگان، طراحی سایت، وب سایت حرفه ای، وبلاگ، ساخت وبلاگ، وبلاگ رایگان، آموزش ایجاد وب سایت رایگان، دامنه رایگان، هاست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.