دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان pdf کتاب تمرکز حواس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تمرکز حواس

از یکی از فیلسوفان و مرتاضان هندی پرسیدند آیا پس از این همه دانش و فرزانگی و هنوز هم به این کار مشغولید؟ گفت آری گفتند چگونه!؟ گفت وقتی غذا میخورم صرفاً غذا میخورم و وقتی می خوابم فقط می خوابم. این شاید بزرگترین ثمره ی تمرکز است. آیا شما هم هنگام غذا خوردن می توانید تمام توجهتان را روی غذا خوردن و لذت و مزه ی غذا معطوف نمایید؟ یا اینکه معمولاً از افکار مربوط به گذشته و آینده آشفته اید و چون به خود می آیید می بینید غذایتان تمام شده و جز امتلا و پری معده هیچ نفهمیده اید! پیشنهاد میکنیم حتماً کتاب آماده شده را دریافت و مطالعه نمایید.

کلمات کلیدی: تمرکز، علل عدم تمرکز حواس، راههای تقویت ذهن، راههای تقویت تمرکز، راه های تمرکز، تقویت تمرکزتمرین تمرکز، آموزش تمرکز، افزایش تمرکز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.