دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کلبک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کلبک

کتاب کلبک به قلم نیره موسوی دلخوش، داستان عاشقانه‌ی دختری به نام آتریسا را به تصویر می‌کشد که بعد از مهاجرت به ترکیه زندگی او دستخوش تغییراتی می‌شود.

آتریسا دختری نازپرورده از خانواده‌ای ثروتمند است که پدر و مادرش از هم جدا شده‌اند. پدر آتریسا ساکن ترکیه است و او با مادرش در شهر تهران زندگی می‌کند. آتریسا یک روز متوجه رابطۀ پنهانی مادرش با یک کارمند دون پایه می‌شود و وقتی ماجرا را برای مادرش تعریف می‌کند، او می‌گوید که می‌خواهد دوباره ازدواج کند. تصمیم مادر آتریسا، زندگی فرزندش را دچار بحران می‌کند و سرانجام پس از کلنجارهای روحی و روانی تصمیم می‌گیرد که به ترکیه مهاجرت کند تا پس از این زندگی را در کنار پدرش ادامه دهد. سفر به ترکیه آغازی است برای مواجهۀ آتریسای نازکدل با بحران‌های بزرگ‌تر که زندگی او را دگرگون می‌سازند.

در بخشی از کتاب کلبک می‌خوانیم

هنوز مهماندار داشت توضیحات لازم را به مسافران می‌داد که من روی صندلی‌ام نشستم. داشتم با خودم فکر می‌کردم: چقدر خسته‌کننده است که در هر پرواز مهماندار باید حرف‌های تکراری بزند. تهران زیر پایم بود، وقتی هواپیما اوج گرفت.

هرچه بیشتر اوج می‌گرفت، تهران کوچک‌تر می‌شد. با خودم گفتم: آتریسا، زمان برای تو صبر نمی‌کند. باید برای به دست آوردن رؤیاهایت اوج بگیری تا مشکلات بزرگ برایت کوچک و کوچک‌تر بشود. باید دنبالۀ رؤیاهایم را در استانبول پیدا می‌کردم. مشکلات من سطح رویی رؤیاهایم را به‌طرز وحشتناکی پوشانده، باید آن سطح را می‌شکافتم و به عمق آن می‌رسیدم؛ به عمق رؤیاها و بلندپروازی‌هایم.

کلمات کلیدی: داستان و رمان عاشقانه ایرانی، داستان اساطیری، داستان حماسی، داستان ایرانی، داستان فارسی، دانلود داستان ایرانی، دانلود رمان ایرانی، رمان ایرانی، رمان فارسی، داستان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، رمان عاشقانه ایرانی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.