دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نانو آنتن‌های رکتنا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نانو آنتن‌های رکتنا

کتاب نانو آنتن‌های رکتنا نوشته‌ی افشین رشید، به این مقوله از علم الکترونیک می‌پردازد؛ یکی از حوزه‌ها و کارکردهای
جدید فناوری نانو، نانو آنتن‌ها می‌باشند که در حوزه‌های مختلفی از جمله نانو سنسورها، نانو شبکه‌های ارتباطی، تولید انرژی الکتریکی و سایر موضوعات مشابه کاربرد داشته و به عنوان یکی از زمینه‌های روز توسعه فناوری نانو مطرح هستند.

در بخشی از کتاب نانو آنتن‌های رکتنا می‌خوانیم

نانو آنتن را می‌توان از مواد فلزی مانند نقره، آلومینیوم، کروم، نقره و مس تهیه کرد و یا می‌توان از مواد جدید مانند CNTs و گرافن تهیه کرد، که انتخابی جذاب برای آنتن‌های نانو است. اینکه با استفاده از گرافن برای ساخت آنتن‌ها می‌توان اندازه و محدودیت‌های ارتباطی را برطرف کرد. اضافه بر این، فرکانس رزونانس نانو آنتن‌ها بر اساس گرافن می‌تواند تا دو مرتبه بزرگتر از آنتن‌های نانو آنتن‌های ساخته شده با سایر مواد باشد. نحوه استفاده از گرافن در ساخت نانو آنتن‌ها به شکلی است که گرافن یکی از آلوتروپ‌های کربن است. 

کلمات کلیدی: نانو آنتن، نانو آنتن ها، نانو آنتن نوری، نانو آنتن های نوری، نانو آنتن سیستم، نانو آنتن سیستم رکتنا، نانو، فناوری نانو، نانو سنسور، نانو شبکه های ارتباطی، تولید انرژی الکتریکی، دانلود رایگان کتاب نانو آنتن‌های رکتنا، دانلود pdf کتاب نانو آنتن‌های رکتنا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.