دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نانو مخابرات

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نانو مخابرات

کتاب نانو مخابرات نوشته‌ی افشین رشید، به شرح این مبحث از علم پرکاربرد مخابرات می‌پردازد و ساختار و عملکردهای آن را توضیح می‌دهد.

در بخشی از کتاب نانو مخابرات می‌خوانیم:

انتقال دیتا بین دو نانو ذره می‌تواند به افزایش توانایی‌ها و کاربردهای نانو دیوایس‌ها نسبت به حالت عملکرد تنهای آن‌ها از هر دو جهت پیچیدگی و گستره‌ی عملکرد بیانجامد. این فرآیند  پیچیده و بی‌نقص با گستره‌ی پوشش وسیع می‌تواند نانو (مخابرات_دیتا) یا Nano Telecommunication نامگذاری گردد. در خصوص ساختار ارتباطی بین دو نانو ذره از طریق سیگنال‌دهی شیمیایی عملکرد اندازه‌گیری آن‌ها لازم می‌دارد که در داخل محیطی قرار بگیرند که باید پارامتر‌هایی از آن را اندزه‌گیری نمایند و منطقه‌ای که توسط یک نانو شبکه پوشش داده می‌شود محدود به محیط اطراف آن می‌باشد.

این در حالی است که شبکه‌ای از نانو ذرات ارتباطی می‌تواند منطقه‌ی وسیعتر را پوشش داده و پردازش‌های شبکه‌ای بیشتری را انجام دهد. به علاوه تکنولوژی‌های نانو مخابراتی متعددی وجود دارند که نیاز به استفاده از تحریک و اندازه‌گیری خارجی برای کار کردن دارند.

ارتباط بی‌سیم بین نانو شبکه و دیوایس‌ها و تجهیزات میکرو و ماکرو می‌تواند این نیاز را برآورده سازد. ادوات نانو مخابراتی ساده متشکل از یک نانو لوله کربنی را که دو الکترود را  پدید می‌آورد. این ذرات مغناطیسی ارتباطی در معرض مولکول‌های بزرگ مختلف قرار گرفته‌اند و باعث می‌شوند برخی از آن‌ها به سطح نانولوله کربن متصل شوند. در نانو مخابرات مولکول‌های مختلف سیگنال‌های صوتی منحصر به فردی در رابطه با خواص مولکول‌ها می‌دهند. قدرت تعامل بین نانو لوله‌های کربن و مولکول‌ها از سیگنال‌های نویز به وجود می‌آید.

کلمات کلیدی: نانو مخابرات، نانو مخابرات چیست، شبکه نانو، نانو، کتاب های رشته مخابرات، دانلود رایگان کتاب های رشته مخابرات، کتاب مخابرات، نانو ذرات، نانو ذرات مختلف و کاربردشان، pdf کتاب مهندسی برق، کتاب مهندسی برق دانلود رایگان، کتاب برق pdf، دانلود رایگان کتاب نانو مخابرات، دانلود pdf کتاب نانو مخابرات،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.