دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب من او

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب من او

کتاب من او به قلم نویسنده‌ی سرشناس رضا امیرخانی، روایتی عاشقانه و فراموش نشدنی از عشقی پاک در دهه‌ی 1310 هجری شمسی است.

اگر این اثر را معروف‌ترین رمان رضا امیرخانی بنامیم اغراق نکرده‌ایم. کتاب من او داستان عشق علی فتاح، پسر یکی از ثروتمندترین خانواده‌های محله به دختر خدمتکار خانه‌شان در سال هزار وسیصد و دوازده شمسی است که برخلاف عاشقانه‌های دیگر هم سن و سالانشان، مسیری متفاوت را طی می‌کند. این داستان عاشقانه در سال 1379 یکی از سه کتاب برگزیده منتقدان مطبوعات بود و مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.

در بخشی از کتاب من او می‌خوانیم:

خودِ فتاح، رئیسِ صنفِ فخار بود. اما پانزده سال زودتر از بقیه، همان سال‌هایی که از روس شکر هم می‌آورد، این آجرپزیِ بزرگ را راه انداخته بود. بعد هم به خاطرِ اختلاف‌هایی که صاحبانِ کوره‌پزخانه‌ها سرِ گودهای خاکِ رس داشتند، صنف را تأسیس کرده بود. در صنف چند نفر پیش‌کسوتِ فخار، محدوده‌ی برداشتِ خاکِ رسِ هر کوره‌پز را معین می‌کردند.

کلمات کلیدی: داستان و رمان عاشقانه ایرانی، داستان و رمان تاریخی ایرانی، داستان ایرانی، داستان فارسی، داستان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، دانلود داستان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، داستان تاریخی ایرانی، دانلود رمان عاشقانه تاریخی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.