دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب با من آشنا شو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب با من آشنا شو

کتاب با من آشنا شو نوشته‌ی فاطمه بارانی و امیر محمد کیانی، شامل 13 متن روان‌خوانی مختص دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی است.

ساختار کتاب شامل سه قسمت است، قسمت اول یک تصویر از شخصیت موردنظر برای آشنایی با آن آمده است؛ قسمت دوم، شامل متن اصلی، جهت آشنایی با شخصیت مورد نظر است اکثر شخصیت‌ها در کنار ویژگی مثبت آن‌ها یک ویژگی منفی از آن‌ها ارائه شده است تا دانش‌آموز به صورت غیر مستقیم به این نکته پی ببرد که هر فردی ویژگی‌های شخصیتی منفی دارد که در کنار آن‌ها می‌تواند رشد کند و به اهداف و آرزوهای خود برسد.

متن اصلی یک مجموعه نکات اخلاقی دارد که می‌تواند مهارت‌های زندگی را به دانش‌آموز به صورت غیرمستقیم آموزش دهد. همچنین در پایان متن، نتیجه‌گیری از آن متن ارائه شده است؛ قسمت سوم، شامل یک مجموعه لغات مهمی است که در متن آمده است و دانش‌آموز می‌تواند برای مرور آن‌ها را بخواند یا به عنوان حافظه دیداری و شنیداری از آن‌ها استفاده کند و روی یک برگه بنویسد. در ضمن برای هر متن روان‌خوانی یک رمزینه قرار داده شده است که با آن فایل صوتی متن بارگیری می‌شود و دانش‌آموز با آن نحوه خواندن آن آشنا می‌شود. 

در بخشی از کتاب با من آشنا شو می‌خوانیم:

مردم به من جهان پهلوان تختی می‌گویند. در تهران زندگی می‌کردم و کشتی‌گیر بودم. در مسابقات ورزشی زیادی شرکت کردم و قهرمان می‌شدم. من کشتی را خیلی دوست داشتم و برای این که یک کشتی‌گیر بشوم خیلی تلاش کردم. مردم را خیلی دوست داشتم و با آن‌ها مهربان بودم. اگر کسی نیاز به کمک داشت به او کمک می‌کردم. اگر انسانی را دیدی که نیاز به کمک تو دارد به او کمک کن چون انسان‌ها به کمک هم دیگر نیاز دارند.

کلمات کلیدی: روان خوانی، روان خوانی کلاس اول، روان خوانی فارسی، روان خوانی کوتاه، متن روان خوانی پایانی کلاس اول، متن روان خوانی کلاس اول نشانه ای، کتاب روان خوانی کلاس اول، داستان روان خوانی کلاس اول، نمونه داستان خوانی کلاس اول، داستان روان خوانی اول ابتدایی، روانخوانی کلاس اول pdf، آموزش روانخوانی، آموزش روان خوانی کلاس اول، آموزش روان خوانی کودکان، دانلود رایگان کتاب با من آشنا شو، کتاب با من آشنا شو pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.