دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای مصور آزمایش‌های استاندارد بتن و اجزای آن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای مصور آزمایش‌های استاندارد بتن و اجزای آن

کتاب راهنمای مصور آزمایش‌های استاندارد بتن و اجزای آن نوشته‌ی محسن تدین، علی اکبر کفاش بازاری و محمدجواد باقری، ضمن بررسی هدف، کاربرد و ابزار مورد نیاز، مراحل انجام هر آزمایش همراه با تصاویر مرتبط را به طور خلاصه شرح می‌دهد.

بررسی کتاب‌ها، جزوه‌های آموزشی و دستورالعمل‌های آزمایشگاه بتن نشان می‌دهد که غالباً متن‌ها بدون تصویر نگارش شده‌اند و جذابیت خاصی برای افراد علاقه‌مند ندارند. همچنین این مطالب بنا به لزوم و حساسیت با جزئیات دقیق تشریح نشده‌اند؛ از این رو قابلیت دسترسی آسان و سریعی را ندارند. از سویی دیگر واقعیت آن است که آزمایشگران، بسیاری از روش‌های آزمایش را فقط با کمک افراد باتجربه و به صورت سینه به سینه آموخته‌اند و شاید حتی یکبار هم دستورالعمل استاندارد را مطالعه نکرده‌اند.

تلاش زیادی طی زمانی طولانی انجام گرفت تا این کتاب به قدری آسان و خوش فهم باشد که برای همه حتی تازه‌کاران و کارگران آزمایشگاه بسیار راحت و قابل استفاده شود. امید است تا این مجموعه قابلیت یک مرجع کاربردی در آزمایشگاه‌ها و مراکز علمی مرتبط را نیز داشته باشد. البته جهت بررسی جزئیات و ریزه کاری‌های هر آزمایش می‌توان به متن اصلی آزمایش مراجعه کرد.

با توجه به سهولت در یادگیری تصویری، مطالعه این کتاب برای کلیه کارشناسان و مهندسان مرتبط، فعالان در آزمایشگاه‌ها و دانشجویان پیشنهاد می‌شود.

کلمات کلیدی: آزمایشگاه بتن چیست، جزوه آزمایشگاه بتن، آزمایشگاه تکنولوژی بتن، آزمایشگاه تکنولوژی بتن pdf، آزمایش های تکنولوژی بتن، آزمایشگاه بتن و مصالح، آزمایشگاه بتن و مصالح ساختمانی، جزوه آزمایشگاه بتن و سایر مصالح، آزمایشگاه بتن و سایر مصالح، دانلود جزوه آزمایشگاه بتن و سایر مصالح، گزارش کار جزوه آزمایشگاه بتن و سایر مصالح، آزمایشگاه بتن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.