دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اره ماهی - بمبک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اره ماهی - بمبک

کتاب اره ماهی - بمبک نوشته‌ی روت اچ لنی و  جان ریچارد، با تصاویر زیبا اطلاعات مفیدی در خصوص اره ماهی‌ها به کودکان و نوجوانان ارائه می‌کند.

در چند سال اخیر با این واقعیت روبر شده‌ایم که اره ماهی به صورت بحرانی در معرض انقراض قرار دارد. گرچه در قرن‌های گذشته، آن‌ها برای بسیاری از جوامع که در کنار سواحل و رودخانه‌های مهم در مناطق استوایی زندگی می‌کردند آشنا بودند و علاوه بر این، در داستان‌ها و فرهنگ‌ها و اعتقادات آن‌ها گنجانیده شده بودند.

قبلا اره ماهیان از خلیج فارس تا آفریقا نزدیک به سواحل تا داخل خور‌ها و جنگل‌های حرا یا رودخانه‌هایی مثل اروند رود وجود داشتند، در کتاب‌های تاریخی تا بغداد در عراق امروزی نیز دیده شده‌اند، و هنوز ضرب المثل‌های در مورد آن‌ها وجود دارد.

در بخشی از کتاب اره ماهی - بمبک می‌خوانیم:

چند دلیل برای ناپدید شدن اره ماهی وجود دارد. اره ماهی‌های بزرگ در اعماق دریا زندگی می‌کنند. آن‌ها خیلی بزرگ می‌شوند گاهی طولانی‌تر از یک قایق ماهیگیری، اما پرخاشگر نیستند و سعی در حمله به انسان ندارند.

کلمات کلیدی: کتاب علمی برای کودکان، pdf کتاب علمی برای کودکان رایگان، دانلود رایگان کتاب کودک pdf، دانلود رایگان کتاب کودک و نوجوان pdf، دانلود کتاب علمی برای نوجوانان pdf، دانلود رایگان کتاب علمی برای کودکان، دانلود رایگان کتاب درباره حیوانات، دانلود رایگان کتاب در مورد حیوانات، کتاب حیوانات برای کودکان، دانلود کتاب تصویری، دانلود رایگان کتاب اره ماهی بمبک، دانلود pdf کتاب اره ماهی بمبک، دانلود پی دی اف کتاب اره ماهی بمبک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.