دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اوریگامی آسان (کاردستی با کاغذ)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اوریگامی آسان (کاردستی با کاغذ)

در این کتاب مجموعه ای از کاردستیهای سنتی ژاپنی برای مبتدیان گردآوری شده، به این امید که سرآغازی برای علاقمند شدن خواننده به این هنر قدیمی و ارزشمند شود. مدلهایی که شما با تا زدن کاغذ ایجاد می کنید (مانند خانه ای که به پیانو تبدیل می شود، قایق، جعبه و ...) پایه مناسبی برای ایجاد کاردستیهای حرفه ای تر خواهد بود.

الگوهای ترسیم شده مبتنی بر طرح بین المللی رندلت-یوشیزاوا است که آموزش تصویری کاردستی با کاغذ را آسان می کند. برای ایجاد مدلهای این کتاب می توانید از هر نوع کاغذ مربعی استفاده کنید، اما با استفاده از کاغذ استاندارد اوریگامی که یک سمت آن رنگی و سمت دیگر آن سفید است، نتایج بهتری خواهید گرفت. در نمودارهای این کتاب، سایه داشتن کاغذ به معنی سمت رنگی آن است. کاغذ اوریگامی را می توان از بسیاری از مغازه های سرگرمی و لوازم التحریر تهیه کرده و یا با ایمیل به موسسه غیرانتفاعی مرکز اوریگامی آمریکا آن را خریداری کرد.

کلمات کلیدی: آموزش تصویری اوریگامی، اوریگامی، آموزش اوریگامی، کاردستی با کاغذ، هنر زاپنی، اوریگامی ژاپن، کاردستی کاغذی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.