دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب معرفی چند رنگ کاربردی در نقاشی پرتره

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب معرفی چند رنگ کاربردی در نقاشی پرتره

کتاب معرفی چند رنگ کاربردی در نقاشی پرتره نوشته‌ی زهرا رئیسی، در مورد نحوه‌ی درک رنگ‌هاست که بر چارت رنگ‌های کاربردی در زمینه‌ی پرتره نگاری تمرکز دارد.

تمرکز اصلی پرتره نگاری بر ترسیم چهره و عناصر بیرونی آناتومی انسان است که به وسیله‌ی بافت پوست پوشیده شده. طیف بسیار وسیعی از رنگ‌ها را می‌توان جهت ترسیم این بافت و بازنمایی ویژگی‌های پوستی به کار گرفت. در مسیر پرتره نگاری و کسب تجربه در مورد نقاشی؛ هر بار به طیف جدیدی از رنگ‌ها حساسیت پیدا می‌کنیم. ثبت این تجارب و استفاده از ابزار‌های فکری و شهودی این امکان را به ما می‌دهد تا شناخت عمیق‌تری نسبت به رنگ‌ها پیدا کرده و تجارب خود را به دیگران تا حد زیادی منتقل کنیم.

در بخشی از کتاب معرفی چند رنگ کاربردی در نقاشی پرتره می‌خوانیم:

به نظر می‌رسه که در حین تبدیل مفاهیم ذهنی و متافیزیکی به مفاهیم انتزاعی و ملموس‌تر؛ ابزار‌های ما شبیه به میزان طیف مریی امواج هستن. اگر به طیف الکترومغناطیسی توجه کنید فقط یک بخش کوچکی از این طیف با چشم انسان قابل دیدنه. برای شناخت احساسات هم به نظر می‌رسه که ما همینقدر دسترسی‌های ملموس به اونچه که بهش احساسات گفته می‌شه داریم. یعنی بقیه‌ی احساسات بسیار ناملموس‌تر و توصیف‌ناپذیر هستن و لازمه با یک سری واسطه‌هایی که ویژگی‌های خودشون رو از همین ابزار‌های ملموس وام گرفتن توصیف کنیم.

کلمات کلیدی: نقاشی پرتره، نقاشی پرتره رنگ روغن، نقاشی پرتره ساده، نقاشی پرتره مدرن، نقاشی پرتره کلاسیک، رنگ ها در نقاشی، ترکیب رنگ ها در نقاشی، اصول ترکیب رنگ، ترکیب رنگ نقاشی، آموزش ترکیب رنگ نقاشی، علم ترکیب رنگها، الگوی ترکیب رنگها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.