دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شبکه آلیس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شبکه آلیس

کتاب شبکه آلیس به قلم استیون کینگ، رمانی هیجان انگیز با چاشنی وحشت و خون درباره‌ی معمای یک قتل و اتفاقات پیچیده‌ی بعد از آن است.

استیون کینگ داستان شهربازی را در یک شهر کوچک در کارولینای شمالی در سال 1973 روایت می‌کند. داستانی که در آن وین جونز که دانشجوی کالج است، تصمیم می‌گیرد در تعطیلات تابستان سر کار برود. او که به تازگی یک شکست عشقی را تجربه کرده، اصلا اوضاع و احوال خوبی ندارد. سر کار رفتن او نیز با حوادثی عجیب همراه است از جمله: روبه‌رو شدن با میراث یک قتل شرورانه، مواجهه با یک کودک در حال مرگ، گرفتاری دانشجویان در دستان قاتلی دیوانه و بسیاری از ماجراهای دیگر که خواب را از چشمانتان می‌ربایند.

در بخشی از کتاب شهربازی می‌خوانیم:

با اینکه کاملاً مطمئن نیستم اما به نظرم برای اولین بار آن پسر بچه، زن و سگشان را در همان پیاده‌روی‌ها دیدم. ساحلی که بین شهر و وسایل چشمک‌زن شهربازی فاصله می‌انداخت، با چند ردیف خانه‌ی ساحلی و تابستانی تزیین شده بود. خیلی از خانه‌های ساحلی شیک و گران‌قیمت بودند اما بیشترشان بعد از روز کارگر، تخلیه شدند. این که می‌گویم ربطی به بزرگ‌ترین خانه‌ی ساحلی نداشت. آن خانه مثل یک قلعه‌ی چوبی سبز به نظر می‌رسید. پیاده‌روی باریکی از پانسیون بزرگ پشت خانه جدا شده و به سمت گیاهان دریایی و شن‌های سفید ساحل می‌رفت. انتهای پیاده‌رو، میز پیک‌نیکی قرار داشت که آفتابگیر ساحلی سبز رنگی روی آن سایه می‌انداخت.

کلمات کلیدی: ژانر وحشت، دانلود رمان ژانر وحشت، دانلود رمان جنایی، رمان معمایی هیجانی، خرید کتاب های استفن کینگ، آثار استیون کینگ، دانلود کتاب های استیون کینگ، دانلود داستان های استیون کینگ، ادبیات آمریکا، استفان کینگ، استفن کینگ، Joyland، Stephen King، داستان و رمان جنایی و معمایی خارجی، داستان و رمان ترسناک خارجی، رمان شهربازی، کتاب پرفروش، پرفروش ترین نیویورک تایمز، بهترین کتاب آمازون، رمان معمایی، دانلود رمان هیجان انگیز،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.