دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کاربرد ترموگراف در صنایع مختلف

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کاربرد ترموگراف در صنایع مختلف

کتاب کاربرد ترموگراف در صنایع مختلف نوشته‌ی متین رستمی منش، یکی از کاملترین کتاب‌ها در زمینه آشنایی با ترموگراف، انواع آن و کاربردهای این دستگاه است که به صورت اختصاری به معرفی آن می‌پردازد.

در بخشی از کتاب کاربرد ترموگراف در صنایع مختلف می‌خوانیم:

طرز کار ترموگراف بسیار ساده است. ترموگراف‌ها به وسیله باتری کار می‌کنند و یک حسگر و ریزپردازنده دارند. حسگرها تغییرات دما و رطوبت را اندازه گیری می‌کنند و پردازنده‌ها این اطلاعات را درون ترموگراف ثبت می‌کنند. برخی از ترموگراف‌ها دارای صفحه کلید و نمایش هستند و می‌توانید داده‌ها را بر روی آن مشاهده و بررسی کنید. اما برخی دیگر از آن‌ها به رایانه و تلفن‌های هوشمند وصل می‌شوند و با استفاده از نرم افزار‌های مخصوص ترموگراف، داده‌ها را نمایش می‌دهند.

کلمات کلیدی: دستگاه ترموگراف، ترموگرافی، ترموگرافی یخچال، ترموگرافی در صنعت، ترموگرافی در پزشکی، ترموگراف سردخانه، ترموگرافی چیست، ترموگرافی در پزشکی چیست، pdf ترموگرافی، کاربرد ترموگرافی در پزشکی، آموزش ترموگرافی، دانلود رایگان کتاب کاربرد ترموگراف در صنایع مختلف، ترموگراف، ترموگراف چیست، دانلود pdf کتاب کاربرد ترموگراف در صنایع مختلف،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.