دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب حسادت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب حسادت

کتاب حسادت نوشته‌ی محمدعلی قجه، یک اتفاق ناگوار را شرح می‌دهد که زندگی شیرینی را دگرگون می‌کند.

در این بحبوحه تلخی‌ها، میان طوفان عشق و حسادت، مردی قرار می‌گیرد تا در امتحانی سخت سنجیده شود. یک سو همسرش با چهره‌ای متلاشی شده و سویی دیگر زنی فریبنده که به عشق بی‌پایان او حسد می‌ورزد. در این میان سخت است که انتخاب کنی: با وفا بمانی یا بی وفا.

در بخشی از کتاب حسادت می‌خوانیم:

مهسا با چشمایی پر از اشک بهم خیره شده بود و انگار که داشت برای اولین بار منو می‌شناخت. انگار که می‌خواست ازم بپرسه: از این به بعد باهام می‌مونی؟ از این به بعد تحملم می‌کنی؟
و قبل از اینکه اون ازم این‌ها رو بپرسه گفتم: مهسا، من همه چی رو می‌دونم و برام مهم نیست، اصلاً.
اون میون گریه و خنده با تلخی گفت: من دیگه نمی‌تونم راه برم.
من که داشتم سعی می‌کردم تا جلوی ریختن اشک‌ها مو بگیرم آروم زمزمه کردم: مهم نیست، تو هنوزم مهسای منی. همون زن زیبا و مهربون.
- از حالا به بعد...
که دیدم صداش توی بغض عمیقی که نفسش رو بریده بود محو شد.
من نذاشتم که ادامه بده و دوباره گفتم: من همون امیرم، همون عاشقت. یادت رفته؟

کلمات کلیدی: pdf عاشقانه، داستان عاشقانه، دانلود داستان، داستان عاشقانه ایرانی، دانلود داستان کوتاه حسادت برای پی دی اف، دانلود مجموعه داستان کوتاه حسادت، مجموعه داستان کوتاه حسادت، دانلود داستان ایرانی، داستان کوتاه حسادت، دانلود داستان کوتاه حسادت، دانلود داستان کوتاه حسادت برای اندروید، دانلود داستان کوتاه حسادت برای ایفون، داستان های کوتاه، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، داستان فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.