دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزشی VMware Horizon View 8

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزشی VMware Horizon View 8

کتاب آموزشی VMware Horizon View 8 نوشته‌ی فرشید باباجانی، به آموزش کامل Horizon View یکی دیگر از نرم‌افزار‌های فوق‌العاده شرکت VMware که برای مجازی‌سازی Desktop و نرم‌افزار برای کاربران ایجاد شده است، می‌پردازد.

با نرم‌افزار Horizon View توانایی ایجاد سیستم‌عامل‌ها، Desktop و برنامه‌های مجازی را برای کاربران سازمان خود دارید که به علت متمرکز شدن کار هزینه‌ها بسیار کاهش پیدا خواهد کرد و مدیریت آن آسان‌تر خواهد شد.

در این نرم‌افزار به‌ سادگی می‌توانید چندین دسکتاپ کاربر را مدیریت کنید با استفاده از پروتکل‌های مشخص امنیت اطلاعات را برای شبکه خود به ارمغان آورید، پروتکل‌هایی که در این بستر مورداستفاده قرار می‌گیرد RDP ،PCoIP و Blast است که RDP مخفف Remote Desktop Protocol است که توسط شرکت مایکروسافت ایجاد شده و برای ارتباط Remote با سیستم‌عامل فیزیکی و یا مجازی است و پروتکل PCoIP که مخفف PC over IP است برای انتقال دسکتاپ، تصویر، صدا و برنامه، مورداستفاده قرار می‌گیرد که برای کاهش پهنای باند، بهینه‌سازی شده است در واقع در این پروتکل انتقال اطلاعات با سرعت بالا و با امنیت کامل انجام خواهد شد، جالب اینجاست بدانید که با استفاده از این پروتکل کاربر نهایی هیچ تفاوتی بین سیستم واقعی و ریموت احساس نخواهد کرد، توجه داشته باشید که پروتکل Blast یک پروتکل بهینه‌تر از PCoIP است که در همه‌ی زمینه‌ها یک سرو گردن از PCoIP بالاتر است، یکی از ویژگی‌های مهم این پروتکل پشتیبانی همزمان از چهار مانیتور است که تا رزولیشن 2560x1600 را پشتیانی می‌کند.

در بخشی از کتاب آموزشی VMware Horizon View 8 می‌خوانیم:

VMware ThinApp

نرم افزاری برای مجازی سازی نرم افزارها و قابل حمل کردن آن‌ها است، این تکنولوژی توسط شرکت Jitit توسعه یافته که در سال 2008 شرکت VMware این تکنولوژی را از آن شرکت خریده و نام نهایی را بعد از مدت زمان مشخص VMware ThinApp انتخاب کرده است، یکی از ویژگی‌های خوب این نرم افزار این است که نرم افزارهای قدیمی مانند حسابداری که در شرکت‌ها وجود دارد را می‌توان از این طریق مجازی کرد و به صورت امن و راحت از آن استفاده کرد.

کلمات کلیدی: Vmware horizon چیست، vmware thinapp آموزش، آموزش کار با vmware thinapp، دانلود pdf کتاب آموزشی VMware Horizon View 8، دانلود رایگان کتاب آموزشی VMware Horizon View 8، دانلود پی دی اف کتاب آموزشی VMware Horizon View 8، آموزش VMware Horizon View، آموزش نصب VMware Horizon View، نصب و راه اندازی vmware horizon، آموزش کامل vmware horizon، کتاب آموزشی vmware horizon فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.