دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزشی VMware Systems

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزشی VMware Systems

کتاب آموزشی VMware Systems نوشته‌ی فرشید باباجانی، اولین کتاب کامل در ایران است که اکثر محصولات شرکت VMware را مورد بررسی قرار داده است. در این کتاب تمام آموزش‌ها به صورت بسیار ساده و روان ارائه شده تا کسانی که تجربه کار با آن‌ها را ندارند بتوانند به راحتی با نرم‌افزار‌ها کار کند.

شرکت معروف VMware شرکت فراهم‌کننده‌ی نرم‌افزارهای مجازی‌سازی است که دفتر اصلی آن در شهر پالو‌آلتو در ایالات متحده آمریکا قرار دارد این شرکت یکی از موفق‌ترین پیشگامان در عرصه مجازی‌سازی کلاینت و سرور است که در دنیا حرف اول را می‌زند.

نرم‌افزار‌هایی که در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرید در زیر مشخص شده است:
- VMware Worstation
- VMware ESXI
- VMware VCenter

در بخشی از کتاب آموزشی VMware Systems می‌خوانیم:

به جای خرید چندین سرور فقط یک سرور قدرتمند خریداری می‌شود و سیستم عامل‌های مجازی سازی یا در اصطلاح hypervisor بر روی آن‌ها نصب می‌شود و بسته به قدرت سخت افزاری سرور مورد نظر می‌توانید چندین سرور مجازی را بر روی آن ایجاد و برای کارهای گوناگون استفاده کنید، با انجام این کار هزینه‌ها کاهش می‌یابد، امنیت اطلاعات افزایش پیدا می‌کند، هزینه‌ی پشتیبانی از سرورها کاهش پیدا می‌کند و چندین کار مهم دیگر که با مجازی سازی انجام می‌شود.

کلمات کلیدی: آموزش VMware Systems، کتاب آموزش VMware Systems، آموزش کامل مجازی سازی VMware Systems، آشنایی با VMware Systems، آموزش VMware Worstation، کتاب آموزش VMware Worstation، آموزش VMware ESXI، کتاب آموزش VMware ESXI، آموزش نصب VMware ESXI، آموزش کار با VMware ESXI، آشنایی با آموزش VMware ESXI، آموزش VMware VCenter، آموزش نصب VMware VCenter، آموزش نرم افزار VMware VCenter، آموزش کار با VMware VCenter، دانلود رایگان کتاب آموزشی VMware Systems، دانلود پی دی اف کتاب آموزشی VMware Systems، دانلود pdf کتاب آموزشی VMware Systems، وی ام ویر، وی ام ویر چیست، آموزش وی ام ویر، نصب وی ام ویر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.