دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب (CCNP (Routing and Switching به زبان فارسی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب (CCNP (Routing and Switching به زبان فارسی

کتاب (CCNP (Routing and Switching به زبان فارسی نوشته‌ی ابوالفضل هاشمی، به شرح مباحث اصولی Route و Switch می‌پردازد.

دوره‌ی (CCNP (Cisco Certified Network Profesional یکی از دوره‌های شرکت سیسکو است. پیش نیاز این دوره و کتاب مطالعه و دوره CCNA می‌باشد. دوره‌ی CCNP زیر مجموعه‌هایی مانند Route، Switch، Voice، Security و ... را در بر می‌گیرد که این دوره مرتبط با Routing و Switching است. منبع این مباحث از ترجمه ویدیوهای مربوط به شرکت INE که توسط آقای Keith Bogart ارائه شده، سایت شرکت سیسکو (www.Cisco.com) و همچنین با اضافه شدن مطالب جامع‌تری از استانداردها و تجربیات محیط کاری کامل گردیده است. 

سلسله مراتب این کتاب به صورت توضیح پروتکل‌های مسیریابی EIGRP ،OSPF و BGP می‌باشد که پس از آن موضوعات پراکنده IPv6 ،NTP و دیگر موارد مرتبط با دوره CCNP شرح داده شده و در آخر مطالب مربوط به Switching و امنیت آن اضافه گردیده است. در هر بخش مثال‌ها و دستورات مربوط به هر تجهیز وارد شده که به شما برای اجرا و درک مفاهیم کمک می‌کند. در نظر داشته باشید مطالب به صورت خلاصه ولی کامل بیان شده‌اند که این امر باعث می‌شود سریع‌تر به هدف خود برسید. 

این کتاب برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات، مدیران شبکه و مراکز داده، مهندسین و افرادی که روزانه با شبکه و تجهیزات شرکت سیسکو سروکار دارند بسیار مفید است.

کلمات کلیدی: کتاب شبکه کامپیوتری، آموزش سریع و جامع شبکه، شبکه های کامپیوتری پیشرفته+pdf، شبکه های کامپیوتری pdf، درس شبکه های کامپیوتری pdf، شبکه های کامپیوتری، کتاب آموزش شبکه، آموزش جامع شبکه pdf، کتاب شبکه، یادگیری آسان شبکه، آموزش شبکه pdf، کتاب های آموزش شبکه، دوره ccnp چیست، آموزش ccnp، آموزش شبکه، دانلود مجانی کتاب شبکه های کامپیوتری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.