دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سال سیل

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سال سیل

کتاب سال سیل نوشته‌ی مهرداد صدقی، داستان هیجان انگیز و عاشقانه‌ی مردی به نام صولت را به تصویر می‌کشد که اتفاقاتی عجیب و فانتزی زندگی او را دچار فراز و نشیب‌هایی جذاب می‌کند.

داستان سال سیل (the year of flood) به لحاظ عنصر مکانی در محله‌ای به نام گل‌دره تنظیم شده است و از جایی آغاز می‌شود که مردی به نام صولت به دختر زیبای روستا، ماه‌چهره دل می‌بندد. اما رفته رفته رمان مسیر دیگری را می‌یابد و اتفاقات آن به سویی می‌رود که دیگر این اثر را نمی‌توان تنها یک داستان عاشقانه قلمداد کرد. بسیاری از منتقدین، این کتاب را داستانی با روایت‌های تو در تو و گاهی پیچیده تلقی می‌کنند.

در بخشی از کتاب سال سیل می‌خوانیم:

اسم صولت که آمد، کنعان از آن بالا به باقر نگاه کرد. انگار معنای حرف باقر را گرفته بود. برای یک لحظه ماند چه جوالی بدهد اما وقتی به کمرش فکر کرد و به بدقلقلی شاخه‌های پربار، بدش نیامد از دیگری کمک بگیرد. مطمئن بود هیچکس مثل صولت به او کمک نخواهد کرد. لبخندی زد و گفت: «امروز که نه، ایشالا از فردا بگو بیاد.»

کلمات کلیدی: داستان هیجان انگیز، دانلود رمان هیجان انگیز، داستان فارسی، کتاب های مهرداد صدقی، دانلود داستان ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، رمان ایرانی، داستان و رمان اجتماعی ایرانی، داستان و رمان عاشقانه ایرانی، خرید کتاب سال سیل، سال سیل مهرداد صدقی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.