دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب طراحی وصله میلگرد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب طراحی وصله میلگرد

کتاب طراحی وصله میلگرد نوشته‌ی سید مقداد یوسفی کنعانی، انواع اتصالات مکانیکی میلگردها را معرفی و بررسی می‌کند.

در قطعات بتن مسلح وصله میلگردها به یکی از چهار روش وصله پوششی، جوشی، مکانیکی و اتکایی صورت می‌گیرد. اجرای وصله پوششی میلگردها که بیشترین کاربرد در بین وصله‌ها را دارد تنها در میلگردهای با قطر 36 میلی‌متر به پایین مجاز می‌باشد. این در حالی است که استفاده از این نوع وصله باعث افزایش مصرف میلگرد در ساختمان به میزان حدوداً 20 درصد می‌شود. با توجه به هزینه و زمان بالا، نیاز به نیروی کار ماهر و شرایط آب و هوایی مناسب، استفاده از وصله های جوشی نیز در ساختمان‌ها محدود است.

در بخشی از کتاب طراحی وصله میلگرد می‌خوانیم:

به دلیل محدودیت طول میلگرد و نیز دلایل دیگر اجرایی برای ایجاد عملکرد کششی یا فشاری پیوسته در دو میلگرد در امتداد یکدیگر، میلگردها را باید به یکدیگر وصله نمود. انجام وصله میلگردها باید با رعایت جزئیات و دقت لازم انجام گیرد، به همین جهت آیین نامه‌ها قید می کنند که وصله میلگرد تنها باید طبق آنچه در نقشه های طراحی و مشخصات فنی ارائه شده است اجرا گردد.

کلمات کلیدی: وصله میلگرد چیست، انواع میلگرد، وصله میلگرد در ستون، انواع اتصال میلگرد، وصله پوششی ستون، اتصال جوش فورجینگ، آموزش جوش فورجینگ، اتصال پوششی، اتصال مکانیکی، اتصال مکانیکی چیست، اتصالات مکانیکی میلگرد، انواع اتصال میلگرد، انواع وصله میلگرد،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.