دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان رویاهای معشوقه - جلد اول

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان رویاهای معشوقه - جلد اول

کتاب رویاهای معشوقه - جلد اول نوشته‌ی حامید احمدی، داستان واقعی و عاشقانه‌ی پسری زیبا و مجرد به نام آریا را به تصویر می‌کشد که با ماجراهای عاشقانه‌ و پرفراز و نشیبی درگیر می‌شود.

رمان رویاهای معشوقه، در شش کتاب به شیوۀ روژه مارتن دوگار (مولف رمان بلند چهار جلدی خانوادۀ تیبو و برندۀ جایزۀ نوبل ادبیات) به رشتۀ تحریر در آمده است. این کتاب، کتاب اول است. رمان رویاهای معشوقه، رمانی عاشقانه و مهیج و بس خواندنی است. ضمناً رمان مزبور، بر اساس زندگی واقعی پسری جوان و زیبارو به نام آریاست، البته نام‌ها و در برخی موارد، مکان‌ها، عوض گردیده‌اند.

این رمان زندگی عاشقانۀ پر ماجرا و فراز و نشیب آریا در طی بیش از یک دهه است. نویسندۀ این اثر، حامید احمدی در طرح‌ریزی این رمان، چنان با دقت و ظرافت عمل کرده است، که هر خواننده‌ای را بر جای خود میخکوب می‌سازد. جالب توجه است که نویسنده با تقلید از دو میگل سروانتس، مولف دُن کیشوت، ماجراها و داستان‌ها را نوشته است. داستان واقعی عاشقانه آریا و سارا، قصه‌ای مهیج که هم آدمی را می‌خنداند و هم می‌گریاند. هم شادی و هم اندوه، هم پیروزی و هم شکست، و در یک کلام، رمانی است غرق کننده.

در بخشی از کتاب رویاهای معشوقه - جلد اول می‌خوانیم:

از خود می‌پرسیدم: چرا ما قدر داشته‌ها را نمی‌دانیم و به آنچه که داریم و هستیم قانع نمی‌شویم؟ قناعت به همان اندازه که چیز خوبی است، به همان اندازه نیز می‌تواند مضر باشد. قناعت از طرفی می‌تواند ما را نسبت به آنچه که هستیم و داریم احساس رضایت بخش بدهد و از طرفی دیگر می‌تواند سدی برای پیشرفت هر بشری شود. انگار قناعت همچون شمشیر دو لبه است. این افکار به شکل عجیبی در حال گذر از ذهنم بود که تازه آن را به جسمم برگردانده بودم.

کلمات کلیدی: رمان رویاهای معشوقه جلد اول pdf، دانلود pdf رمان، دانلود کتاب عاشقانه، ررمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، دانلود pdf رمان رویاهای معشوقه جلد اول، دانلود رمان، رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان رایگان، رمان، کتاب رویاهای معشوقه pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.