دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان خواهر من قاتل زنجیره‌ای

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان خواهر من قاتل زنجیره‌ای

کتاب خواهر من قاتل زنجیره‌ای اثر جنجالی و معروف اوینکان بریث ویت، داستان هیجان‌انگیز و جنایی دو خواهر مرموز است که با لحنی طنزآمیز بازگو می‌شود. دو خواهر جنایت‌کار اما عاشق به چه فکر می‌کنند؟!

 دختری به نام کورید حقیقت جالبی در مورد وایتکس می‌گوید؛ او معتقد است این ماده شیمیایی که همه آن را به عنوان تمیزکننده‌ای قوی می‌شناسند، هرگز برای پاک کردن رد خون مناسب نیست! کورید در ادامه راه‌های بهتری برای از بین بردن خون به جا مانده ارائه می‌دهد و ذهن شما را شدیداً درگیر خواهد کرد که او حقیقتاً کیست؟ یک قاتل زنجیره‌ای؟

در بخشی از کتاب خواهر من قاتل زنجیره‌ای می‌خوانیم:

وقتی مهمان‌ها می‌رفتند، با تکه‌ای پارچه و بطری کوچکی از روغن، با دقت هر چه تمام‌تر، چاقو را صیقل می‌داد و خاطره دستانی را که لمسش کرده بودند از رویش می‌زدود. آن وقت‌ها، نگاهش می‌کردم که چند قطره‌ای روغن رویش می‌ریخت و به‌آرامی، انگشتانش را با حرکاتی نرم و دایره‌وار، روی تیغه می‌کشید. این تنها زمانی بود که لطافت را در وجودش می‌دیدم. این کار را با حوصله انجام می‌داد. به‌ندرت متوجه حضورم می‌شد. وقتی می‌ایستاد تا تیغه را از روغن پاک کند، می‌رفتم. این به هیچ عنوان پایان مراسم تمیزکاری چاقو نبود، اما به نظر می‌آمد بهتر است قبل از آنکه کارش تمام شود، از جلوی دستش دور شوم، چون هر لحظه ممکن بود حین این مراسم، حالش عوض شود.

کلمات کلیدی: بهترین کتاب معمایی لس آنجلس تایمز، منتخب گودریدز، رمان معروف خارجی، دانلود رمان جنایی خارجی، My sister the serial killer، Oyinkan Braithwaite، داستان و رمان جنایی و معمایی، دانلود کتاب خواهرم قاتل زنجیره ای، دانلود کتاب خواهرم قاتل سریالی، اوینکان بریث ویت، دانلود کتاب قاتل زنجیره ای، دانلود کتاب داستان طنز، بهترین کتاب جنایی سال،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.