دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی مرگ و مرگ کینکاس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی مرگ و مرگ کینکاس

آیا این امکان وجود دارد شخصیمرگ را دو بار تجربه کند؟! کتاب صوتی مرگ و مرگ کینکاس نوشته‌ی ژورژه آمادو، داستان کوتاهی با درون‌مایه‌ی طنز است که زندگی و مرگ عجیب مردی را شرح می‌دهد که زندگی آبرومند و معقول خود را رها می‌کند و به خیابان‌گردی روی می‌آورد.

در بخشی از کتاب صوتی مرگ و مرگ کینکاس می‌شنویم:

زمانی که شخص می‌میرد، ارجمندترین و آبرومندترین حال و وضع دوران حیاتش را بازمی‌یابد، اگرچه مرتکب جنون‌آمیزترین اعمال شده باشد. دست ناپیدای مرگ‌ آلایش گذشته را از دامن متوفی می‌زداید و یاد او را بری از هر پلیدی و درخشان چون الماسی خوش‌تراش در اذهان باقی می‌گذارد. این فرضی بود که خانواده‌اش در دهان مردم انداختند و دوستان و همسایگان مکرر کردند. به‌زعم ایشان، کینکاس اونره دم مرگش به همان ژواکیم سوارس داکنیای خانواده‌دار و محترم تبدیل شد؛ همان کارمند نمونۀ ادارۀ دارایی، با گام‌های حساب‌شده، صورتی تمیز و تراشیده، با کت پشمی سیاه و نازک و کیف چرمی به زیر بغل؛ همان که هر بار دربارۀ سیاست و آب‌وهوا افاضۀ فضل می‌کرد، در‌ و همسایه محترمانه گوش می‌سپردند؛ و همان که هرگز پا در میخانه ننهاد و آن یک پیاله کاشاسا را هم در خلوت خانه می‌نوشید.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه، کتاب مرگ و مرگ کینکاس، کتاب مرگ و مرگ کینکاس ژورژه آمادو، دانلود کتاب های ژورژه آمادو، ژرژه آمادو، داستان خارجی، داستان کوتاه خارجی، دانلود داستان کوتاه، دانلود داستان ترجمه شده، داستان صوتی کوتاه، The Two Deaths of Quincas Wateryell، Jorge Amado، The Double Death of Quincas Water Bray، A morte e a morte de Quincas Berro Dágua، خورخه آمادو، کتاب خورخه آمادو، داستان درباره مرگ، مرگ، داستان کوتاه طنز، داستان اجتماعی، ادبیات برزیل، دانلود کتاب داستان طنز، داستان طنز خنده دار، داستان اجتماعی خارجی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.