دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب لمورین‌های ایران

  • موضوع: کتاب‌های عمومی
  • ۳۲ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹
  • ۹۲۴ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب لمورین‌های ایران

کتاب لمورین‌های ایران نوشته‌ی ارغوان ز.ر، دربردارنده‌ی گزارش‌هایی تصویرگر موجودات فرابعدی، شهر‌های پیشرفته و جامعه شناسی و جهان‌بینی موجودات فرابعدی است. 

لمورین‌ها چنانچه در افسانه‌ها ذکر شده گروهی از نژاد‌های باستانی ساکن زمین می‌باشند که گفته شده پس از یک جنگ عالمگیر با قوم آتلانتیس، عده‌ی بسیاری از آن‌ها کشته شده و وارد چرخه‌های تناسخ دیگر شدند و عده‌ای از آن‌ها به شهر‌های زیر زمینی منتقل شدند. از این تعداد عده‌ای نیز گاهاً به طور آگاهانه بین تمدن‌های سطح زمین تناسخ پیدا کرده تا تجربه‌ی خود از زندگی را منتقل کنند. 

این افراد معمولا از طریق شهود و رویابینی قادر به یادآوری گذشته‌ی خود بوده و ادعا می‌کنند که حامل اخباری از ابعاد دیگر می‌باشند. سری کتاب‌های لمورین‌های ایران، به بررسی گزارش‌های افرادی می‌پردازد که در ایران متولد شده‌اند. 

آنتون پارکس در کتاب عدن به ترجمه و شرح الواحی می‌پردازد که به وقایع ورود خدایان و ماجراهای باغ عدن مربوط است. او می‌گوید که بر خلاف ترجمه‌های غلط پیشین که خدایان را خیر خواه جلوه می‌دهند و اینکه بشریت جایگاه منحصر به فردی برای آن‌ها داشته، بر عکس ترجمه‌ی درست این الواح نشان می‌دهد که بشریت نقش مسحور کننده‌ای ندارد. مقام‌اش در حد حیوان کاسته شده و برده‌ای است در خدمت جماعت ظالمی که از کیهان آمده‌اند. آن‌ها تکنولوژی خاصی دارند که تا به امروز هم از دسترس ما دور نگه داشته شده. گویا ویروس هم یکی از فن آوری‌های آن‌ها علیه ما است. وتیکو اصطلاح مخصوص به کار گرفته شده توسط قبیله‌ی سرخپوست کری است که به شخص یا روح شروری گفته می‌شود که با اعمال بد وحشتناک دیگر موجودات را به وحشت می‌اندازد. 

یک بیماری مخفی روانی که روح را مبتلا می‌کند. انگل ذهنی که اکنون در سطح جهان به صورت گسترده‌ای شیوع پیدا کرده. این ذهن - ویروس را بومیان آمریکا وتیکو می‌نامند که مخفیانه و با استفاده از نقاط کور ناخودآگاه، وارد روان انسان می‌شود و انسان‌ها را به جنون می‌کشاند و آن‌ها را وادار می‌کند که بر خلاف آنچه که منفعت آن‌ها است عمل کنند. 

این ویروس توسط بیگانگان متجاوز در ذهن ما کار گذاشته شده و از آن برای کنترل ما استفاده می‌شود. ویروسی که منشأ تمامی درد‌های تمام نشدنی بشر است. این ویروس مقید به قوانین فضا - زمان سه بعدی ما نیست. 

این باگ – اشکال در سیستم، ما را فریب می‌دهد که چرا با گرایشات غریزی بر ذهن ما کار کرده و این‌گونه به نظر می‌رسد که عاملی بیگانه باشد نه برای خود ما. ظاهراً از جهان بیرون از ذهن ما چون یک بوم نقاشی برای تجلی کامل فیزیکی خود استفاده می‌کند. وتیکو چون یک رویا است. وقایعی که در جهان بیرونی رح می‌دهد به صورت نمادین بازتاب عمق شرایط روانی انسان هستند.

کلمات کلیدی: لمورین ها، لموریا کجاست، لموریا و آتلانتیس، لمورین ها چه کسانی هستند، تناسخ از نظر علمی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.