دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب با صفر تا صد فین تک آشنا شوید

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب با صفر تا صد فین تک آشنا شوید

کتاب با صفر تا صد فین تک آشنا شوید نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی استفاده از تکنولوژی و دنیای دیجیتال در دنیای مالی یا به عبارتی فین تک می‌پردازد که می‌تواند تا حد زیادی عملیاتی مانند پرداخت قبض، انتقال کارت به کارت، خرید شارژ و غیره را سرعت بخشد.

فین تک (Fin Tech) از دو کلمه اختصار یافته مالی و تکنولوژی تشکیل شده و به معنای فناوری‌‌‌‌های مالی می‌باشد. در واقع فین تک به استفاده از تکنولوژی و دنیای دیجیتال در دنیای مالی اشاره دارد که می‌تواند تا حد زیادی عملیاتی مانند انتقال کارت به کارت، پرداخت قبوض، خرید شارژ و غیره را با سرعت و دقت بالاتری انجام دهد. در حال حاضر استارت آپ‌های بسیاری از این ایده برای کار‌آفرینی استفاده کرده‌اند که بسیاری از آن‌ها موفقیت‌آمیز بوده‌اند.

در بخشی از کتاب با صفر تا صد فین تک آشنا شوید می‌خوانیم:

در حال حاضر فعالان حوزه برنامه‌نویسی علاقه زیادی به ایجاد پروژه‌ها و استارت آپ‌هایی در این زمینه دارند چرا که از طرفی می‌تواند برای کاربران بسیار مفید و موثر واقع شده و از طرف دیگر منجر به درآمدزایی قابل توجهی خواهد شد. به طوری که در سال 2017 پروژه‌های مربوط به حوزه فین تک بیش از 40 میلیارد دلار سرمایه جذب کرده است. از طرف دیگر سه شرکت از لیست ده شرکت برتر از نظر میزان سرمایه، در زمینه فین تک فعالیت می‌‌کنند.

همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد، خدمات فناوری مالی شامل تمامی خدمات بانکی مانند سرمایه گذاری، انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ، خدمات بیمه، وام و غیره است که به شکلی جدید و بر پایه تکنولوژی ارائه خواهد شد.  

آیا فین تک همان خدمات الکترونیک است؟

بسیاری از افراد خدمات فناوری مالی را با خدمات الکترونیکی که توسط بانک‌ها ارائه می‌شود، اشتباه می‌گیرند. در صورتی که شما نیز چنین تصوری دارید، باید بدانید که این دو واژه کاملا با یکدیگر متفاوت هستند.

نکته قابل توجه آن است که در Fin Tech فناوری در حوزه بانکداری همراه با نوآوری و خلاقیت است و صرف استفاده دنیای دیجیتال در امور مالی، نمی‌توان پروژه و استارت آپ را در حوزه فین تک جای داد.

نکته دوم آن که خلاقیت و نوآوری در دنیای مالی و بانکداری لزوما مختص فضای آنلاین و دنیای دیجیتال نیست، بلکه هر راهکار جدید در نظام بانکداری می‌تواند در مجموعه فین تک قرار بگیرد. برای مثال اگر یک استارت آپ به دنبال تهیه و چاپ اسکناس پلیمری برود که قابلیت شست و شو داشته باشد، این ایده را می‌توان در حوزه نوآوری مالی جای داد.

کلمات کلیدی: شرکت های حوزه فین تک، فین تک pdf، انواع فین تک، آموزش فین تک، کتاب فین تک، فین تک چیست، مزایای فین تک، دانلود کتاب فینتک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.