دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 10 دلیل اصلی که سایت یا محتوای شما در گوگل نمایش داده نمی‌شود

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 10 دلیل اصلی که سایت یا محتوای شما در گوگل نمایش داده نمی‌شود

مهران منصوری فر در کتاب 10 دلیل اصلی که سایت یا محتوای شما در گوگل نمایش داده نمی‌شود به مشکل عدم نمایش سایت یا مطالب آن در گوگل می‌پردازد که یکی از مسائلی است که وب‌مستران زیادی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

شاید برای شما هم به عنوان طراح وب‌سایت و یا صاحب یک کسب‌وکار اتفاق افتاده باشد که محتوایی که در سایت خود پست کرده‌اید یا حتی وب‌سایت شما در گوگل به خوبی نمایش داده نشود و یا به‌عبارت دیگر در رتبه‌های بسیار پایین‌تر و در صفحات جستجوی بعد از صفحه اول قرار گرفته شود. در این کتاب نکات کلیدی و اساسی برای جلوگیری از به وجود آمدن این مسئله عنوان می‌شود.

در بخشی از کتاب 10 دلیل اصلی که سایت یا محتوای شما در گوگل نمایش داده نمی‌شود می‌خوانیم:

گاهی ممکن است با وجود آنکه سعی کرده‌اید تمامی باید و نبایدها را رعایت کنید، همچنان هنگامی که از کلمات‌ کلیدی جهت جستجوی محتوایتان و یا وب‌سایتتان استفاده می‌کنید مطلب شما در گوگل به سختی پیدا می‌شود و در نهایت منجر شود که تعداد کلیک‌های ورودی به وب‌سایت شما افزایش پیدا نکند. به دنبال چنین مشکلی، از برگشت سرمایه‌ای که به همین منظور برای کسب و کارتان اختصاص داده‌اید خبری نخواهد بود و عملاً تلاش‌های شما برای کسب بازدید و بهبود رتبه بی‌ثمر باقی می‌ماند. حتی ممکن است هر روز بر روی سایت خود محتوایی ارائه نمایید، طراحی سایت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده باشید و یا از هزاران کلمه کلیدی استفاده کرده باشید ولی هنوز خبری از وب‌سایتتان در صفحات اول نتایج جستجوی گوگل نباشد. در چنین حالتی اولین سؤالی که پس از این اتفاق به ذهنتان می‌رسد این است که مشکل کجاست؟

اگر با وجود اینکه تلاش‌های فراوانی برای موفق شدن در این عرصه کرده‌اید ولی هنوز بازدهی مناسبی از وب‌سایت خود نگرفته‌اید و حتی یکی از مسائلی که در بالا مطرح گردید راجع به کسب و کار شما پیش آمده باشد به شما حق می‌دهیم که اندکی دلسرد و ناراحت شوید؛ اما این مسئله‌ای نیست که قابل پیشگیری نباشد. شما با در نظر گرفتن دلایل اصلی برای عدم نمایش محتوا یا وب‌سایت شما در گوگل می‌توانید از به وجود آمدن این مشکل که از سودآوری برای شما جلوگیری می‌کند پیشگیری کنید. با اینکه ممکن است همیشه تمامی این موارد در عدم نمایش محتوا یا وب‌سایت شما در گوگل دخیل نباشند اما این‌ها محتمل‌ترین دلایلی هستند که می‌توان برای این مسئله نام برد.

کلمات کلیدی: نمایش سایت در جستجوی گوگل، عدم نمایش سایت در سرچ گوگل، بالا آوردن سایت در جستجوی گوگل، بالا نیامدن سایت در گوگل، جستجوی سایت در گوگل، پیدا نشدن سایت در گوگل، نبودن سایت در نتایج گوگل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.