دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان دختران آتش - جلد اول

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان دختران آتش - جلد اول

کتاب رمان دختران آتش - جلد اول نوشته‌ی سحر موتورچی، داستان زندگی دختری است که با قدرتی ویرانگر به دنیا می‌آید. با وجود داشتن عشق زنی که بزرگش می‌کند، دختر با خشمی خفته بزرگ می‌شود که تلاش بسیاری دارد در کنترل آن؛ اما در نهایت تقدیر سیاه دختر رقم خورده و چاره‌ای از آن نیست.

در بخشی از کتاب رمان دختران آتش - جلد اول می‌خوانیم:

دختر دست مادربزرگ پیرش را در دست گرفته بود و او را دنبال خود می‌کشاند. نیزارها از دور مشخص بودند. نی‌هایی پیر و سالخورده که کم کم رو به زردی نهاده بودند و انبوه‌تر شده بودند. نی‌ها با تنه‌های زمخت شده‌شان میان وزش نسیم به سختی این سو و آن سو می‌شدند و چنان انبوه بودند که باز هم فضای پشتشان مشخص نبود.

دختر دست پیرزن را بر شانه‌اش نهاد و نی‌ها را به گوشه‌ای راند و باز دست او را گرفت و میان نی‌ها فرو رفتند.

چند الوار کنار هم مسیری برای گذشتن از نهری ساخته بودند که مملو از نی بود و در نمایی مقابل این نیزار، نیزار مشابهی در آن سوی نهر روییده بود و با هم حصاری ساخته بودند تا آن فضا را از دید پنهان سازند و حال مقداری از آب شط در آن فضا محصور شده بود.

کلمات کلیدی: دانلود رمان دختران آتش جلد اول با لینک مستقیم، دانلود رمان دختران آتش جلد اول برای موبایل، رمان دختران آتش جلد اول، رمان دختران آتش جلد اول، pdf رمان دختران آتش جلد اول کامل، دانلود کتاب دختران آتش جلد اول با لینک مستقیم، دانلود کتاب دختران آتش جلد اول برای موبایل، رمان دختران آتش کتاب اول ثمن، دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان دختران آتش جلد اول، دانلود پی دی اف رمان دختران آتش جلد اول، دانلود رایگان رمان دختران آتش جلد اول، دانلود رمان دختران آتش جلد اول، دانلود رمان دختران آتش جلد اول،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.