دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب درآمدی بر پیر و مرید از دیدگاه شمس و مولانا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب درآمدی بر پیر و مرید از دیدگاه شمس و مولانا

محمد خدادادی در کتاب درآمدی بر پیر و مرید از دیدگاه شمس و مولانا، هر چند به صورت بسیار مختصر سعی کرده‌ نظریّات این بزرگان در باب پیر و مرید و خصوصیّات و وظایف هر یک را بیان نماید.

آنگاه که آدمی با تلاش و کوشش فراوان در راه رسیدن به پاکی و رضایت حضرت حق گام برمی‌دارد، امّا در نهایت پس از تحمّل سختی بسیار به مقصد و مقصود دست نمی‌یابد، مطمئن می‌شود که در این مسیر به خویشتنِ خویش نمی‌توان به حقیقت رسید؛ بلکه باید به راهنمایی، پاک‌نهاد و آگاه پیوست و در سایۀ حمایت و عنایت او گام در وادی سلوک نهاد تا به پاکی، راستی و رضایتمندی حقیقی دست یافت. 

آنچه را در این کتاب پیش رو دارید، تلاشی است برای نشان دادن راه درست سلوک از زبان شمس‌الدّین محمّد تبریزی و جلال‌الدّین محمّد مولوی، کسانی که به اعلا مرتبه انسانیّت و مقام فناء فی‌الله راه یافته و تجربیّات گرانقدر خود را برای آیندگان به یادگار گذاشته‌اند.

کلمات کلیدی: مرید و مراد، مرید و مراد یعنی چه، شعر مرید و مراد، شعر درباره مرید، معنی مرید، معنی مراد، معنی مرید و مراد، سلوک کتاب، مراحل سلوک چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.