دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب علل پیدایش زلزله

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب علل پیدایش زلزله

کتاب علل پیدایش زلزله نوشته‌ی ایمان الیاسیان، به بررسی دلایل به وجود آمدن زلزله و روش‌های جلوگیری از خسارت‌های آن می‌پردازد.

زمین لرزه یکی از وحشتناک‌ترین پدیده‌های طبیعت محسوب می‌شود. اغلب زمینی را که روی آن ایستاده‌ایم، به صورت تخته سنگ‌های صلب و محکمی تصور می‌کنیم که از استحکام زیادی برخوردار است. هنگامی که زمین لرزه روی می‌دهد برای لحظه‌ای این تصور بر هم می‌ریزد، اما طی همان لحظه کوتاه خسارت‌های شدیدی وارد می‌شود.

با توجه به پیشرفت‌هایی که در حوزه علوم مختلف صورت گرفته است، دانشمندان توانسته‌اند نیروهایی را که باعث زمین لرزه می‌شود، شناسایی کنند. علاوه بر آن با استفاده از فناوری‌های نوین می‌توان شدت یک زلزله و مکان آن را حدس زد. مهم‌ترین کار باقی مانده آن است که راهی برای پیش‌گویی زمین لرزه بیابیم تا مردم هنگام وقوع آن غافلگیر نشوند.

کلمات کلیدی: پیش بینی زلزله، زلزله چیست، پس لرزه چیست، انواع زلزله، تحقیق در مورد زلزله، شدت زلزله چیست، دلیل زلزله چیست، زلزله چیست؟+pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.