دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مصور سنگ ها و مواد معدنی

  • موضوع: کتاب‌های جغرافی
  • ۵۶ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
  • ۲۵۰۱۴ بازدید

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مصور سنگ ها و مواد معدنی

سنگ به موادی از پوسته زمین اطلاق می‌شود که از یک یا چند کانی که با یکدیگر پیوند یافته‌اند، درست شده‌است.در مقابل خاک توده‌ای از ذرات با دانه‌های منفصل یا دارای پیوند سست است که بر اثر هوازدگی سنگ‌ها و به طور برجا تشکیل شده‌است. لیکن در مهندسی و کارهای ساختمانی قابلیت حفاری مصالح زمین‌شناسی به عنوان شاخصی در طبقه بندی آنها به دو گروه سنگ و خاک مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در کتاب سنگ ها و مواد معدنی (Rocks And Minerals) از انتشارات بریتانیکا که بصورت کاملاً تصویری می باشد شما با انواع سنگ ها و مواد معدنی آشنا خواهید شد.

کلمات کلیدی: انواع سنگ ها، آشنایی با انواع سنگ ها، مواد معدنی، کتاب علمی، زمین شناسی، کتاب سنگ ها و مواد معدنی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.