دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ماهنامه امید زندگی - شماره 10

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ماهنامه امید زندگی - شماره 10

ماهنامه امید زندگی - شماره 10 به مباحثی از جمله: فرمولی برای مثبت اندیشی، تمرینات تنفسی برای آرامش، با اضطراب ویروس کرونا چه کنیم و ... می‌پردازد.

در بخشی از ماهنامه امید زندگی - شماره 10 می‌خوانیم:

یک جامعه شناس بر این باور است که قرنطینه خانگی و خانه نشینی فرار از مسئولیت نیست بلکه نوعی مسئولیت پذیری اجتماعی است و ما با در خانه ماندن نوعی رفتار مثبت را در قبال جامعه بحران زده اعمال می‌کنیم. عزیز مزرعه، جامعه شناس، با اشاره به اینکه شیوع کرونا ویروس، تبعات و تأثیرات اجتماعی خاص خود را داشته است بیان کرد: این روزها ویروس کرونا به نوعی جامعه جهانی را فلج کرده است و نشان داد که ویروس‌ها، بیماری‌ها و جنگ‌ها محدودیت جغرافیایی ندارند و دهکده جهانی که از آن یاد می‌شود نه فقط در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، بلکه در بیماری‌ها، ویروس‌ها و بی‌توجهی‌ها هم خواهد بود و عدم توجه و اهتمام به آن عوارض سنگینی برای جامعه جهانی به وجود خواهد آورد.

همان طور که امروز می‌بینیم، ویروس کرونا تمام مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و این پیام را به دنیا صادر کرده که نباید نسبت به سرنوشت ملتهای دیگر بی تفاوت باشیم. مزرعه در ادامه با بیان اینکه در کشور ما علاوه بر کارهای پیشگیرانه که باید در این خصوص صورت می‌گرفت و همراهی مردم را نیز لازم داشت، گفت: همراهی مردم در دو زمینه صورت می‌گیرد. رعایت بهداشت و تغییر در شیوه زندگی او ادامه داد: رعایت بهداشت برای مردم خیلی پرهزینه بوده و خصوصاً برای قشر کم درآمد غیرقابل تحمل است. به خاطر همین می‌بینیم که قشر کم درآمد جامعه به کانون اصلی ابتلا و انتقال کروتا تبدیل شده‌اند.

کلمات کلیدی: دانلود ماهنامه، دانلود رایگان مجلات فارسی، دانلود مجله فارسی pdf، مجله اجتماعی فرهنگی، مجله علوم اجتماعی، دانلود pdf مجله،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.