دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ماهنامه امید زندگی - شماره 2

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ماهنامه امید زندگی - شماره 2

ماهنامه امید زندگی - شماره 2 به جهت‌دهی مسئولیت اجتماعی اشخاص نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.

در بخشی از ماهنامه امید زندگی - شماره 2 می‌خوانیم:

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با یادآوری سیر صعودی معضل طلاق ادامه داد: آمار دقیقی از میزان طلاق‌ها در کشور وجود ندارد به گونه‌ای که به دلیل اینکه عمده ازدواج‌ها در استان‌های مرزی به صورت سنتی انجام می‌شود، بنابراین طلاق‌ها نیز ثبت نمی‌شود بنابراین آمار دقیقی از میزان طلاق‌ها در دست نیست.

خضری با یادآوری این که از هر 5 ازدواج 3 مورد به طلاق ختم می‌شود، افزود: دولت آمار بیکاری را 12 تا 13 درصد اعلام می‌کند در حالی که 42 درصد فارغ تحصیلان دانشگاهی بیکار هستند و تعداد بیکاران باسواد 3 برابر بیکاران بی‌سواد است و آمار بیکاری در برخی استان‌ها به بیش از 42 درصد رسیده است.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس دهم از وجود 17 میلیون حاشیه نشین در کشور خبر داد و گفت: استان خراسان با یک میلیون نفر حاشیه نشین بالاترین رتبه حاشیه نشینی را به خود اختصاص داده؛ متأسفانه ما بیشتر به دنبال درمان آسیب‌ها هستیم و امر پیشگیری مورد غفلت قرار گرفته است. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نمره دولت در مقابله با آسیب‌های اجتماعی زیر 10 است، گفت: انتظار می‌رود دولت برای کاهش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی در سال 98 به دنبال اتخاذ تدابیر ویژه و تدوین برنامه‌های راهبردی باشد.

کلمات کلیدی: مجله علوم اجتماعی، دانلود pdf مجله، دانلود رایگان مجلات فارسی، دانلود مجله فارسی pdf، دانلود ماهنامه، مجله اجتماعی فرهنگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.